קרוב ל־200 הורים לתלמידים בבית הספר היסודי חופים בשכונת נופים במודיעין חתמו עד לתחילת השבוע על עצומה הקוראת להנהלת בית הספר לאפשר את פתיחתו של שער הכניסה האחורי למוסד החינוכי, שהיה נעול במשך שנת הלימודים הנוכחית.
1 צפייה בגלריה
"יועיל לכולם". השער האחורי ב"חופים"
"יועיל לכולם". השער האחורי ב"חופים"
"יועיל לכולם". השער האחורי ב"חופים"
(צילום פרטי)
קראו גם:
לטענת ההורים, פתיחתו של השער תאפשר תנועה נוחה ומהירה יותר של תלמידים בסוף יום הלימודים, ותקל על עומסי התנועה הכבדים הנגרמים מדי צהריים בשעת יציאת התלמידים מהשער הראשי של בית הספר.
מיקומו של השער הראשי, במרכזו של רחוב יער הזורע, רחוב דו־סטרי אך צר מאוד לתנועה, גורם לפקקים גדולים מדי צהריים, בשעה שהורים רבים אוספים את ילדיהם מבית הספר.
פתיחת השער האחורי, לכיוון רחוב יער בן שמן, טוענים ההורים, תסייע מאוד בשחרור עומסי התנועה ברחוב יער הזורע, ותשפר את הביטחון האישי של התלמידים.
בעצומה שהעלו ההורים לרשת, עליה התבקשו הורי התלמידים ותושבי השכונה לחתום, נכתב בין השאר: "המהלך זקוק להירתמות של כולנו על מנת למנוע את העומסים בכניסה הצרה לבית הספר, גם לנהגים וגם לילדים, וכמובן שיאפשר לילדינו לקצר את הדרך חזרה הביתה".
אחד ההורים שחתמו על העצומה, חגי לוין: "בשעות איסוף הילדים מהשער הראשי סובלים כולם ‑ ההורים, הילדים ודיירי רחוב יער הזורע ‑ שפשוט נתקעים בפקק ענק של כלי רכב. פרט לכך, בסמוך לבית הספר יש כמה אתרי בנייה, ולא מעט משאיות וכלים כבדים נעים ברחוב, דבר שעלול לסכן את הילדים, לכן אני לא רואה שום סיבה מדוע לא ייענו לבקשת ההורים לפתוח שער נוסף שכבר קיים בגדר. רחוב יער בן שמן, אליו פונה שער היציאה, רחב הרבה יותר, והרבה פחות צפוף, מאחר שחלקו לא בנוי, כך שזה פתרון שיועיל לכל הצדדים".
מטרת ההורים היא להעביר את העצומה החתומה אל הנהלת בית הספר, כדי שזו תפעל בנושא מול העירייה, שבתחום סמכותה לאשר את פתיחת השער.
מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה".