מיזם של דיירת בית דיור המוגן "פאלאס מודיעין" להנצחת סמ"ר ים גלס ז"ל ששירתה כמפקדת תצפיתניות במוצב נחל עוז: זרי פרחי לבנדר סרוגים. "הזרים יסייעו לממן אירוע להנצחתה של ים, קיבלנו פרחים מכל הארץ ואנחנו ממשיכים לאסוף", סיפרה ענת, אמא של ים.
2 צפייה בגלריה
ענת ובתה ים גלס ז"ל
ענת ובתה ים גלס ז"ל
ענת ובתה ים גלס ז"ל
(צילום: פרטי)

בימים אלו מובילים בני משפחת גלס ממודיעין קמפיין גיוס המונים לקיום מופע הנצחה מוזיקלי לזכרה של סמ"ר ים גלס ז"ל, שנפלה ב-7 באוקטובר במסגרת תפקידה כמפקדת תצפיתניות במוצב נחל עוז בעת שנאבקה להגן על יישובי הדרום.
עבור המופע שייקרא "בלב ים" ויעסוק במוסיקה, נפתחו מספר מיזמים לגיוס כסף, אחד מהם מובילות חברותיה של גלס, ערבה יובל שני ותמר לוי, שקראו לציבור לסרוג פרחי לבנדר, כפי שנהגה לעשות גלס, והיצירות נמכרות באתר, כאשר כל ההכנסות מוקדשות למופע.

2 צפייה בגלריה
ענת גלס עם צוות הדיור המוגן ומארי מויאל
ענת גלס עם צוות הדיור המוגן ומארי מויאל
ענת גלס עם צוות הדיור המוגן ומארי מויאל
(צילום: יח"צ)

בבית הדיור המוגן "פאלאס מודיעין" מקבוצת עזריאלי שמעו על המיזם וביקשו לקחת חלק. מנהלת פאלאס מדיקל מודיעין, ציפי שילה, גייסה את הדיירת מרי מויאל שסרגה זר של פרחי לבנדר כסמל לשבת השחורה, זר פרחי הלבנדר הסרוגים הוענק באופן אישי לאמא של ים, ענת גלס, שהתרגשה מאוד מהמחווה.
"זה מרגש, קיבלנו פרחים מכל הארץ", מספרת גלס, "כששמעתי שמודבר באישה מבוגרת ממודיעין זה נגע לליבי והלכתי להיפגש איתה. ים מאוד אהבה לסרוג, בעיקר פרחים ולכן החברות שלה רצו להנציח אותה דרך הפרחים. עד כה קיבלנו מאות פרחים, ואנחנו ממשיכים לאסוף כי אנחנו גם רוצים להשתמש בהם במהלך המופע עצמו".

קראו גם:

באשר למימון האירוע הוסיפה האם: "עד כה גייסנו כמעט 50 אחוז מהסכום, וזה רק מפרסום אורגני, עוד לא ממש התחלנו שיווק. אנשים ממשיכים לפנות אלינו ואנחנו שמחים לקבל עוד פרחים".