מועצת שוהם אישרה בישיבתה האחרונה תקצוב של 2.3 מיליון שקל להשלמת בנייתו של בית לחיים, לצעירים עם צרכים מיוחדים בשוהם. תקצוב זה אושר כהלוואה של מועצת שוהם לתקציב הפרויקט כדי להשלים את בנייתו, נוכח עיכוב בהעברת חלקו של הביטוח הלאומי לפרויקט.
2 צפייה בגלריה
המבנה המיועד לצעירים המיוחדים
המבנה המיועד לצעירים המיוחדים
המבנה המיועד לצעירים המיוחדים
(צילום: באדיבות המועצה)

איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם: "לא ניתן יד לעצירת התכנית החשובה הזו, שמהווה פגיעה חמורה בצעירים המיוחדים שלנו ובמשפחותיהם. אני מקווה שהביטוח הלאומי יתעשת ויעביר בהקדם את התקציב עליו התחייב, אבל לנו במועצה אין כל כוונה לתת לסחבת הזו לעצור אותנו. אישרנו פה אחד מתן הלוואה לבית לחיים ואנו מקווים לסיימו בקרוב".

2 צפייה בגלריה
איתן פטיגרו
איתן פטיגרו
איתן פטיגרו
(צילום: חורחה נובומינסקי)

המבנה של "בית לחיים", אשר נבנה בשכונת הדרים, מצוי בשלבים מתקדמים מאוד. ההרשמה לצעירי שוהם למגורים בבית החלה, והורים אשר מעוניינים לרשום את ילדיהם, מגיל 21 ומעלה, יכולים לעשות זאת באמצעות עמותת ההורים, עמותת שק"ל או במועצה. בשלב הראשון ניתנה עדיפות ברישום לצעירי שוהם.
"בית לחיים" הוא פרויקט חלום משותף שמתגשם של עמותת הורי הצעירים משוהם, מועצה מקומית שוהם, עמותת שק"ל והמוסד לביטוח לאומי, בסיוע תרומתו הנדיבה של היזם יוסי שיינפלד.

קראו גם:

הבית מיועד ל-24 צעירים עם צרכים מיוחדים. תכנית הבית כוללת אפשרות להרחבה בעתיד. לצד חדרי מגורים יש ב"בית לחיים" חדרי שירות פרטיים ומשותפים, מתחמי פנאי משותפים, חדרי טיפולים, משרדים ועוד. הציביון של המבנה הוא פתיחות לקהילה ושילוב המבנה והצעירים שיגורו בו בסביבה הקרובה.