נוהל המסכות חוזר לכל בתי הספר הספר במודיעין. בעקבות התפרצות קורונה בשלושה בתי ספר במודיעין קיבלו כל התלמידים והצוות החינוכי במודיעין הוראה שלא להיכנס לבתי הספר, יסודי, חטיבה ותיכון, ללא מסכה.
1 צפייה בגלריה
החלימה אחרי טיפול מציל חיים
החלימה אחרי טיפול מציל חיים
המסכות חוזרות למודיעין
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
את ההחלטה הרשמית פרסם ראש העירייה, חיים ביבס, במוצאי שבת, ולפיה בשל העלייה המדאיגה ברמת התחלואה בשטח בתי הספר 'אסיף', 'עירוני ג' ותיכון מו"ר – החליטה הנהלת העירייה, בשיתוף עם משרד הבריאות כי תחול חובת עטיית מסיכות בכיתות וגם בחללים הפתוחים של בית הספר.
קראו גם >>>
החלטה החריגה התקבלה בעקבות ההתפרצות מטרידה מאוד של הנגיף בקרב תלמידי שכבת ז' ו – ח' בבית הספר 'אסיף' שהחלה באמצע השבוע שעבר, כנראה בשל הורה של אחד התלמידים שחזר מחו"ל כשהוא נושא את המחלה והעביר אותה לילדיו.
על אף בקשות מצד הורים בעיר לסגור לחלוטין בתי ספר בהם אותרו מקרים של קורונה נראה כי הרוב המכריע של ההורים מסתפק בהנחיה לעטיית מסיכות.
"מבאס שרגע לפני סוף השנה קורה דבר כזה אבל אין לנו יותר מדי מה לעשות", אומרת חגית אלחיאני, אמא לתלמידה בבית הספר אסיף. "יש עשרות ילדים שחלו או חשודים כחולים ויש בלגן די גדול וכנראה שממש אין ברירה אלא להחזיר חלק מהמגבלות ולקוות לטוב ושהילדים ישמרו על המשמעת".
אבי חיון, ששניים מילדיו לומדים בתיכון מו"ר אומר: "אולי עדיף באמת לסגור כבר את בתי הספר בעיר כי גם ככה השנה ה'עקומה' שעברנו מסתיימת עוד רגע. יכול להיות שאם הילדים לא יגיעו וההורים ימנעו מהם להיפגש עד יעבור זעם זה יתרום יותר מכל לעצירת התחלואה".
בהודעה מטעמו הודיע ביבס כי ההחלטה להורות על עטיית מסיכות התקבלה באישור הנהגת ההורים העירונית.
ביבס: "החלטנו, גם לבקשת יו"ר ההנהגה ויו"רים של הנהגות מקומיות, להחזיר את ההנחיה. אני פונה למנהלות ולמנהלי בתי הספר וכלל צוותי החינוך להקפיד על הנחייה זו, ולהורים להימנע ככל האפשר מכניסה לשטח מוסדות החינוך ולעשות זאת בתיאום עם צוותי החינוך".
"אני באמת מקווה שהפעם תהיה משמעת ושלא נתדרדר להדבקה המונית", אומרת צעירה תושבת העיר, "עברנו שנה לא פשוטה ואני מקווה שכולנו הפקנו את הלקחים וכמו שאומרים, הנגיף עדיין כאן".
לעדכונים - חדשות מודיעין