מירוץ מיוחד שאורכו 7 ק"מ יצא בקרוב לדרך במודיעין. הרצות: עשרות נשים חולות ומחלימות ממחלת הסרטן. המטרה: העלאת מודעות להתמודדות עם המחלה וחשיבות השמירה על כושר גופני על מנת להחלים ולשמור על הבריאות הפיזית והנפשית.
1 צפייה בגלריה
קבוצת 'גמאני' מודיעין
קבוצת 'גמאני' מודיעין
קבוצת 'גמאני' מודיעין
(צילום: פרטי)
קבוצת הרצות כוללת נשים בגילאים שונים, והן חלק ממיזם קבוצות ריצה הפועלות תחת השם 'גמאני רצה' ובמסגרתן מתאמנות מאות נשים בקרוב ל-40 יישובים ברחבי הארץ. את הקבוצות הקים ומוביל עמרי פדהצור.
נשות הקבוצה, אותן ניתן לזהות לפי החולצות הוורודות שהן לובשות המסמלות את מאבקן במחלה – מתאמנות מספר פעמים בשבוע כשהתפיסה העומדת מאחורי המיזם, המבוססת על מחקרים שבוצעו בנושא, היא כי ריצה ופעילות גופנית אירובית עשויה לעזור לאי הישנות המחלה בקרב נשים שחלו בסרטן השד.
קראו גם:
את הקבוצה במודיעין מאמנת, בהתנדבות מלאה, כמו כל המאמנות ברחבי הארץ, שרית קליין, והיא גם מיוזמות אירוע הריצה במודיעין המתוכנן להתקיים ב-7 במאי השנה.
על פי התכנית, מי שצפוי להזניק את הנשים לריצה המרגשת הוא ראש העירייה חיים ביבס ובסיום הריצה יקיימו הרצות מפגש עם בני המשפחה שלהן שימתינו להן בקו הסיום.
"מטרת האירוע היא להעלאת המודעות לסרטן השד, וכמובן שגם לעידוד וחיזוק של המתמודדות עם המחלה", מספרת מעיין שחר מימון (55), תושבת כפר האורנים, מחלימה מסרטן השד שהיא אחת מחברות קבוצת הריצה 'גמאני מודיעין'.
"הקבוצה שלנו מגובשת מאוד ומפגשי האימונים שלנו הם הרבה מעבר לריצה, זה מקום שאנחנו מעבירות ידע, מתייעצות זו עם זו, נשים מקסימות מכל הקשת: חולות, מחלימות טריות ו-וותיקות, מתמודדות, כאלה שמתמודדות עם מחלה חוזרת ונשנית", מספרת מימון ומזמינה נשים נוספות להצטרף.
לעדכונים - חדשות מודיעין