לא מעט הורים לילדים המתגוררים במודיעין–מכבים–רעות התעוררו הבוקר (ב') מבולבלים אבל שמחים לאחר שאמש, בשעת ערב מאוחרת, עדכנה העירייה כי הלימודים במוסדות החינוך יתחדשו הבוקר, יום שני.
1 צפייה בגלריה
חוזרים לבית הספר
חוזרים לבית הספר
חוזרים לבית הספר
(צילום המחשה: shutterstock)
בהודעה שהפיצה העירייה בדף הפייסבוק העירוני בסמוך לשעה תשע בערב אתמול עודכנו עשרות אלפי זוגות ההורים כי ילדיהם ישובו הבוקר ללימודים וזאת לאור שינוי שקיבלה הממשלה לגבי ניהול מודל הרמזור, מה שהפך את העיר מודיעין – מכבים – רעות, בהחלטה קצרה, מעיר כתומה בה לא מתקיימים לימודים לעיר צהובה בה על פי החלטות הממשלה וקבינט הקורונה ניתן לקיים לימודים לילדי הגנים ותלמידי כיתות א' ועד ד'.
קראו גם:
על אף הבלבול והעובדה כי חלק מתושבי העיר לא עודכנו מספיק זמן מראש, הגיעו הבוקר רבים מתלמידי העיר לגני הילדים ולבתי הספר היסודיים שנערכו מראש לקבלת התלמידים המאושרים. בהתאם למתווה שאושר ועל פיו פועלת העירייה מעתה ועד הודעה חדשה יתקיימו לימודים בגני הילדים ובכיתות א' ועד ד' כשבמקביל תלמידי כיתות ה' ו – ו' ותלמידי החטיבות העליונות ימשיכו במפגשים במתכונת של קפסולות בשטחים פתוחים.
"זה אמנם נחת עלינו בהפתעה אבל כבר התרגלנו למצב הזה", אומר אייל אהרון, תושב העיר ואב לילדה בכיתה ג', "המדינה לא מתנהלת, בלשון המעטה, בצורה מסודרת, אבל בשנה כזאת באמת צריך לזרום ולעשות מה שצריך והעיקר שהילדים יחזרו, גם אם זה לתקופה קצרה, ללימודים. נקווה שרק ישמרו בבתי הספר על הכללים ושההורים יהיו אחראים ולא ישלחו ילדים חולים לבתי הספר".
"בעקבות הירידה המשמעותית ברמת התחלואה הודיע לי ביום ראשון בערב משרד החינוך כי נוכל לחזור ללימודים בהתאם למתווה", סיפר ראש העירייה, חיים ביבס, "ולכן, על אף השעה המאוחרת בה התקבלה ההודעה, עדכנו את ההורים. אני מאחל לילדי הגנים ולתלמידים שיחזרו ללימודים עם הרבה שמחה ושישמרו על הבריאות שלהם ושלנו".