תושב מודיעין, בן 74, שנעצר ביום שני שעבר בחשד שתקף את אשתו חסרת הישע וגרם לה לחבלה, הורחק מהעיר ובימים אלה מתנהל תיק החקירה בעניינו, כשבפרקליטות מחוז מרכז צפויים להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים.
1 צפייה בגלריה
הורחק מהעיר
הורחק מהעיר
הורחק מהעיר
(המחשה: shutterstock)
קראו גם:
במהלך הדיונים בהארכת מעצרו של האיש בבית המשפט חשפו חוקרי תחנת המשטרה במודיעין כי על אף גילו המתקדם, נחשד האיש בעבר במספר מקרי תקיפה, שבביצוע חלק מהם הוא עלול להיות נאשם במקביל לכתב האישום הנוכחי שיוגש נגדו.
האירוע האחרון בו היה מעורב החשוד התרחש ב־7 בדצמבר, אז הוא נעצר לאחר שרעייתו, נכה הרתוקה לכיסא גלגלים, התלוננה במשטרה כי הוא תקף אותה וגרם לה לחבלות.
על פי העולה מהדיון שהתנהל למחרת האירוע בבית המשפט, נפגעה האישה בגבה מחפץ קהה שבאמצעותו תקף אותה בעלה, לטענתה.
לאור העדויות שהוצגו בפניה החליטה השופטת זהר דיבון־סגל להאריך את מעצרו ביממה נוספת, וקבעה: "קיים חשד סביר לפיו החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו".
בהמשך הובא החשוד לדיון נוסף בהארכת מעצרו, הפעם בפני השופטת שרון צנציפר־הלמן, ובפניה הוצג חומר מטעם המשטרה לפיו האיש נחשד בעבר בביצוע עבירות אלימות, בין השנים 2017 ל־2020.
לשאלתה של השופטת מדוע לא הוגשו כתבי אישום בגין אותם מקרים, ציין נציג המשטרה כי בכוונת החוקרים והפרקליטות לסיים את החקירה בעניינם ולהגיש נגדו כתבי אישום בגין ביצוע עבירות אלימות אלה.
על אף בקשת החשוד להישאר במעצר בבית של אחת מבנותיו במודיעין, החליטה השופטת כי הוא ישהה במעצר בית אצל בנו באחד מיישובי השרון, ואסרה עליו להתקרב למודיעין עד לאמצע השבוע.