דיירי הבית:

רעות (40) מאמנת כושר כבר 19 שנה,
שמוליק (42) שף בחברת יוניליוור. נשואים שנתיים.

1 צפייה בגלריה
רעות ושמוליק כהן-אלגרנטי
רעות ושמוליק כהן-אלגרנטי
רעות ושמוליק כהן-אלגרנטי
(צילום: באדיבות משפחת כהן-אלגרנטי)
איפה גרים: "אנחנו גרים בדירת שלושה חדרים ברחוב ירמיהו בשכונת הנביאים", מספרת רעות. "הוריי גרים במכבים, כך שרוב חיי גרתי באזור וכשיצאתי מהבית עברתי לגור בעיר. בהתחלה ביחידת דיור בבוכמן ואז קניתי את הדירה הנוכחית. כשהכרתי את שמוליק הוא שכר דירה בפתח תקווה ואחרי פחות משלושה חודשים סיים שם ועבר אליי. זה היה לפני שלוש שנים".
● על העיר: "אנחנו מאוד אוהבים את העיר", אומרת רעות. "יש בה הכל מהכל עבורנו. היא קרובה מאוד לכל דבר. לעבודה – אני עובדת במודיעין ושמוליק מסתובב מטעם העבודה ברחבי הארץ. היא נגישה לנו מאוד. חיי החברה בעיר מספקים, אך יש מקום לשיפור בעיקר בסופי שבוע".
● על העיסוקים: "אני מאמנת כושר 19 שנה", אומרת רעות, "אני עובדת במרכז הספורט מכבים ומאמנת אישית ילדים, נשים וגברים".
שמוליק: "מגיל 17 אני נמצא במטבחים לצד אבא שף. בעברי עבדתי במלונות ובמסעדות המובילות בארץ, בהם מלון דן אילת ומסעדת רוסטיקו בתל-אביב. כיום אני שף יועץ בחברת 'יוניליוור' ואני משתף פעולה עם טובי המלונות ואולמות האירועים בארץ. כמו כן אני מעביר סדנאות פרטיות".
● על התחביבים: "התחביבים שלנו הם כמובן המקצועות שלנו – להתאמן לבד או ביחד ולאכול במסעדות. כמו כן אנחנו אוהבים לראות הופעות, מופעי סטנדאפים ומופעים נוספים".
● על הבישולים: "בבית אני רוב הזמן מבשלת", מספרת רעות, "כי במהלך היום אני נמצאת יותר בבית, אבל בסופי שבוע שמוליק מבשל. אני אופה. אנחנו אוהבים בעיקר את המטבח האיטלקי, אבל שמוליק אוהב מאוד בורקסים כי הוא טורקי".
● מוטו משפחתי: "המוטו שלנו הוא יום בשבוע להקדיש לזוגיות. מהרגע הראשון שעברנו לגור ביחד קבענו יום שהוא יום דייט, ואנחנו מקפידים לשמור עליו ולעשות בו פעילות שהיא רק שלנו. בלי חברים, עבודה או משפחה".
● חוויה משפחתית: "פעם בשנה אנחנו טסים לחופשה בחו"ל ובכל הזדמנות מטיילים בארץ".
פורסם לראשונה: 14:28, 12.12.19