בשבוע הבא יתקיים ב"בית אקדם" במודיעין ערב חשיפה לארגון חדש שילווה משפחות לאחר "שכול אזרחי".
מדובר בעמותת 'יקיר לי – יד ולב לשכול', שהקימה בשנת 2015 קבוצת הורים בהובלת פיני, אביה של דסי רבינוביץ, שנפטרה לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן. מאז החליט האב השכול להקדיש את חייו למען משפחות שכולות. הוא גייס לפרויקט את המשנה לראש עיריית מודיעין ומחזיק תיק השירותים החברתיים עמיעד טאוב ועו''ד אלי כפיר ממודיעין, שבתו נעה ז''ל נפטרה מסרטן סמוך ליום הולדתה ה-14. יחד עם האגף לשירותים חברתיים במודיעין, החלו השניים לגייס מתנדבים והקימו את הסניף במודיעין.
2 צפייה בגלריה
ליווי לאחר הפטירה
ליווי לאחר הפטירה
ליווי לאחר הפטירה
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו גם:
"בכל שנה נפטרים בישראל למעלה מ- 900 ילדים מגילאי לידה ועד 18 שנים. נתון זה מחייב התגייסות של החברה הישראלית לסיוע", מסבירים בארגון. "הכאב קשה מנשוא, המשפחה והחברים מחבקים ומלווים, אך גם בקהילות חזקות ב'יום השמיני' מתחילה ההתמודדות הקשה מכל. המשפחה נדרשת להרכיב מחדש את הפאזל של חייה שהתנפץ לאחר פטירת יקיריה והיא נזקקת לסיוע רב.
2 צפייה בגלריה
מימין: רבינוביץ, כפיר, טאוב, שדה וגולדברג
מימין: רבינוביץ, כפיר, טאוב, שדה וגולדברג
מימין: רבינוביץ, כפיר, טאוב, שדה וגולדברג
(צילום: האגף לשירותים חברתיים בעיריית מודיעין)
אלי כפיר, יו''ר סניף מודיעין: ''לאחר פטירת ביתי הבכורה גיליתי כי כל העמותות הרבות שסייעו בתקופת המחלה אינן מטפלות במשפחות השכולות החל מהפטירה. זאת למרות הקשיים הרבים של משפחות ששכלו את יקירם בשכול האזרחי "לחזור לחיים" בתקופה שמיד לאחר השבעה. לנו ברורה החשיבות של מיזם היום השמיני-קהילה תומכת שכול''.
המשנה לראש עיריית מודיעין, עמיעד טאוב: ''אני מעריך ומעריץ את פיני ואלי שממקום הכאב שלהם התגייסו בהתנדבות על מנת לעשות טוב למען האחר ולהקל על משפחות החוות שכול אזרחי. כולי תקווה כי הארגון במודיעין המשלב את כוחם של ההורים, לצד תמיכת העירייה והאגף לשירותים חברתיים, יצליח להקל ולו במעט על כאבן של המשפחות".
כל העדכונים - חדשות מודיעין