נועם שפירא, תלמיד כיתה יב' במגמת גיאוגרפיה מבית הספר עירוני ה' ע"ש יצחק נבון, יזם פרויקט חברתי וכלכלי חשוב בימי הקורונה.
בעקבות הלמידה המרובה מרחוק שנכפית עקב המאבק בהתפשטות הנגיף, הקים שפירא מעבדה לתיקון מחשבים בתוך בית הספר. היוזמה הברוכה מסייעת לתלמידים שאין ברשותם מחשב, או שנאלצים להתחלק במחשב יחד עם שאר בני הבית, ועקב כך לא מצליחים ללמוד כראוי.
1 צפייה בגלריה
שפירא. יוזמה מרגשת
שפירא. יוזמה מרגשת
שפירא. יוזמה מרגשת
(צילום: עיריית מודיעין)
לפרויקט צירף נועם את חבריו, נועם וגיא ג'וראן ויחד הם גייסו את קהילת בית הספר והצליחו להקים את המעבדה.
במעבדה פועל צוות תלמידים אשר מתקן ומחדש את המחשבים ומוסר אותם לתלמידי בית הספר שזקוקים לכך. עד כה תוקנו עשרות מחשבים, ומבית הספר נמסר כי ניתן להביא לשומר בכניסה לבית הספר מחשבים ישנים, אשר ישופצו על ידי נועם וחבריו ויועברו לתלמידים שצריכים.
קראו גם >>
ליאת אפלבוים, מנהלת בית הספר: "נועם בעל חוש טכני מפותח ותמיד נכון לסייע ולעזור בבית הספר. אני מברכת על היוזמה היפה הזו שמחברת את הקהילה ומסייעת למי שזקוק לכך בתקופה מאתגרת זו".
נועם שפירא: "בימים שלפני משבר הקורונה הייתי תמיד עוזר בכל בעיה טכנית בביה"ס. המטרה שלי ושל הפרויקט היא לדאוג שכל תלמיד יסודי או תיכון שאין ברשותם תקציב לרכישת מחשב, יהיה בייתו מחשב נייח או נייד שישמש אותו בעיקר ללמידה מרחוק. אני והשותפים שלי למעבדה נדאג שהמחשב הישן ימשיך את דרכו, נתקן אותו ונשפץ אותו ונעביר למי שצריך".
לכל העדכונים - חדשות מודיעין