חבר המועצה אבי אלבז ויו"ר סיעת "מודיעין חופשית" קורא במכתב לשר האוצר, ישראל כץ, לקצץ ולהקפיא את שכר ראשי הרשויות המקומיות והסגנים בשכר. בנוסף הוא קורא להקפיא את תעריפי הארנונה לשנת 2021 ברשויות המקומיות.
2 צפייה בגלריה
חיים ביבס
חיים ביבס
ראש עיריית מודיעין חיים ביבס
(צילום: קובי קואנקס)
קראו עוד:
לאחרונה קיבלה הממשלה את הצעתו של שר האוצר לקצץ את שכר הח"כים והשרים ב-10% והחליטה כי עדכון שכר השרים האוטומטי שצמוד לשכר הממוצע במשק, ואמור להתבצע ב-1 בינואר 2021 כלפי מעלה – יבוטל. בנוסף, תיבחן האפשרות להחיל את הפחתת השכר גם על בכירים נוספים בשירות הציבורי, כמו השופטים.
"אנו", כתב אלבז לשר האוצר, "חברי סיעת 'מודיעין חופשית' מברכים על יוזמתך והדוגמה האישית שלך לקיצוץ שכר הבכירים בכל המגזר הציבורי, וסבורים שזהו הזמן שנבחרי הציבור ובראשם השרים וחברי הכנסת יתנו דוגמה אישית בימים קשים אלו, יקצצו בשכרם ויקפיאו אותו. יחד עם כל הבכירים בשירות הציבורי שמקבלים שכרם מתקציב המדינה ומכספי הציבור, 'תיכנסו תחת האלונקה' ותוותרו על תוספות השכר.
2 צפייה בגלריה
(אבי אלבז. צילום: חורחה נובומינסקי)
"כמו כן, אנו סבורים שבימים קשים אלו, חשוב לקצץ ולהקפיא גם את שכרם של כל נבחרי הציבור והבכירים בשלטון המקומי - ראשי הרשויות וסגניהם בשכר, והמנהלים הבכירים ברשויות המקומיות, שמקבלים שכרם מהארנונה של תושבי הרשויות המקומיות.
"בנוסף, אנו סבורים שכל הרשויות המקומיות חייבות להקפיא את תעריפי הארנונה לשנת 2021 ולוותר על ההתייקרות הקבועה כמו בכל שנה במסגרת עדכון 'טייס האוטומטי'. זאת לאור המצב הכלכלי - לסיוע לתושבים ולבעלי העסקים נוכח משבר הקורונה".
כל העדכונים - חדשות מודיעין