קבוצת עזריאלי חתמה לאחרונה על הסכם עם חברת 'גוטקס', הכולל שתי עסקות בשווי מאות מיליוני שקלים. במסגרת ההסכם שטחן של חנויות זארה בירושלים ומודיעין יגדל משמעותית. במסגרת ההסכם, שטחה של החנות זארה בקניון עזריאלי מודיעין יגדל לכ- 2,500 מ"ר, פי 3 מהחנות הקיימת. החלק החדש צפוי להיפתח במהלך 2021.
1 צפייה בגלריה
קניון עזריאלי במודיעין
קניון עזריאלי במודיעין
קניון עזריאלי במודיעין
(צילום: רונן כרם)
קראו עוד:
כתוצאה מכך, זארה תכנס במקום יינות ביתן ולקניון ייכנס סופר חלופי בשטח מוקטן. זהות המחליף עדיין נמצאת במשא ומתן.
קניון עזריאלי במודיעין כולל כיום שתי קומות מסחר, שתי קומות חניון תת-קרקעיות, אולם כנסים, שלושה בנייני משרדים ושלושה מבני מגורים אשר הדירות בהן להשכרה. המתחם צפוי לעבור הרחבה אשר תכלול אגפים נוספים לקניון, מגדל בן 14 קומות, במסגרת תוספת שטחי מסחר, משרדים, מגורים להשכרה ולראשונה במודיעין גם בית מלון וכ-400 מקומות חניה אשר יחוברו לחניון הקיים של הקניון.
מגרש נוסף נרכש לאחרונה בגודל של כ- 17 דונם עם זכויות של כ- 37,000 מ״ר מסחר ומשרדים. מקבוצת עזריאלי נמסר כי היא "שוקדת בימים אלה על תכנון ופיתוח של הכפלת שטחי הקניון תוך יצירת תמהיל עסקים משלים לקיים".
עסקים חדשים נוספים שנפתחו בעזריאלי מודיעין לאחרונה הם: בית הקפה בליקר ביייקרי שיחליף את קפה לנדוור הוותיק שנסגר, מסעדת משולשים החלבית, חנות דגל מרשת מגה ספורט, חנות מרשת תכשיטי צבאן, חנות מרשת נעלי בי יוניק, חנות מרשת וואוו קוסמטיקס, חנות מרשת ההלבשה התחתונה פמינה, דוכן גרביים ותחתונים מרשת TLF מקבוצת קולומביה.
כל העדכונים - חדשות מודיעין