ועד הורי חטיבת הביניים אמי"ת במודיעין השיק השבוע מיזם מיוחד שמטרתו לסייע לצוות ההוראה של בית הספר ולהקל עליהם את שגרת הלימודים באמצעות תוכנת הזום.
1 צפייה בגלריה
גבאי בשיעור
גבאי בשיעור
גבאי בשיעור
(צילום פרטי)
קראו גם:
מי שיזם את הרעיון והכניס לעניינים את הורי התלמידים הוא הרב אייל מתן תורה, רכז החינוך החברתי בחטיבה, שהציע להורים להשתלב במערך הלימודים של תלמידי המוסד החינוכי. למיזם שהניעו ההורים ובית הספר ניתן השם "יום בחיים".
על פי החלטת הצדדים, מדי שבוע ישתפו הורים של תלמידים בבית הספר את התלמידים בשיחות והרצאות העוסקות בתחומי העשייה שלהם בחיי היום־יום.
הרב מתן תורה ונציגי ועד ההורים של החטיבה קיבצו כמה הורים העוסקים בתחומים שונים, כמו למשל בכירים בחיל האוויר, מערכת המשפט, המגזר הציבורי ועוד, ובתחילת השבוע נעשה הצעד הראשון בשעה שאחד מהורי התלמידים, אייל גבאי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה בעבר ויו"ר קופת חולים "מאוחדת" כיום, העביר לתלמידים הרצאה באמצעות הזום.
גבאי: "להפתעתי ולשמחתי השיחה קלחה, התלמידים ענו לשאלות והכל תוך שמירה על תרבות שיחה"
"שמחתי מאוד על ההזדמנות לשוחח עם תלמידי שכבה ח' של בית הספר וסיפרתי להם איך מנהלים ממשלה", מספר גבאי, "ואני חייב לציין שלמרות שאני מנהל בשנה האחרונה לא מעט דירקטוריונים באמצעות הזום, חששתי כיצד תתפתח השיחה. אני חייב לומר ולשתף שזו חוויה לא קלה, אבל להפתעתי ולשמחתי השיחה קלחה, התלמידים ענו לשאלות והכל תוך שמירה על תרבות שיחה, והאמת שנשאר לי טעם של עוד".
נדב שובל, אחד התלמידים שהשתתפו בשיחה, מספר: "השיחה עם אייל היתה מאוד מעניינת ונתנה לנו לראות את התמונה מנקודת מבט של מקבלי ההחלטות, וזה היה יפה".
במהלך הימים הקרובים צפויים תלמידי חטיבת אמי"ת לעבור שיעורי זום נוספים, בין היתר בנושאים כמו חקלאות, תקשורת ומשפטים.
"ההתגייסות המרשימה של ההורים והנכונות שלהם ראויות לכל הערכה", אומר מנהל החטיבה, ליאור הלוי. "ללא ספק זו חוויה המעשירה את עולמם של התלמידים ומשפיעה על המשך דרכם בחיים".