כמו ברשויות מקומיות אחרות ברחבי הארץ גם בעיר מודיעין לא יתקיימו היום (שלישי) לימודים וזאת לפחות עד למחר כולל – כשמחר בערב (רביעי) אמורות להתפרסם הנחיות מעודכנות של פיקוד העורף בהתאם למצב הביטחוני.
1 צפייה בגלריה
המוקד העירוני המשודרג
המוקד העירוני המשודרג
המוקד העירוני המשודרג
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)
בעירייה מציינים כי גם פעילות הצהרונים של עמותת סחלבים לא תתקיים היום ומחר ובנוסף לא תפעל מערכת החינוך המיוחד.
קראו גם:
הבשורה לתיכוניסטים, המתכוננים לבחינת הבגרות במתמטיקה המתוכננת להיערך בהמשך השבוע, היא כי על פי הנחיות פיקוד העורף ומשרד החינוך הבחינות יתקיימו כסדרן וייערכו במוסדות חינוך שבשטחם יש מרחבים מוגנים אליהם ניתן להגיע, בבטחה, בתוך דקה וחצי.
את ההודעות בדבר מועדי הבחינות ומיקומן יעבירו במהלך היום מנהלי בתי הספר לתלמידיהם ולא נראה כי צפויה בעיה בנושא מכיוון שבכל בתי הספר ברחבי העיר קיימים מרחבים מוגנים.
על אף שבמהלך היומיים האחרונים לא נשמעו אזעקות ברחבי העיר והסביבה מבקשים בעירייה מהתושבים לשמור על ערנות וזאת בין השאר לאור פניות שהגיעו בימים האחרונים למוקד העירוני בנושא האזעקות ומידת עוצמתן בעת מצב חירום.
על פי המידע שפרסמה העירייה, האזעקות בעיר מחולקות לפי שלושה אזורי התרעה: מודיעין – מכבים – רעות, מודיעין ליגד ומודיעין ישפרו.
עוד מדגישים בעירייה כי מערכת היירוט כיפת ברזל הנמצאת בקרבת העיר מגינה על אזורים נוספים בסביבה ולכן אין בהכרח קשר בין פעילות המערכת לבין שמיעת צופרי האזעקה באזור.
לעדכונים - חדשות מודיעין