מודיעין נחשבת אולי לעיר שינה מנומנמת, אבל באחד מערבי השבוע שעבר, התעוררו רבים מתושבי העיר לחיים, הודות לחתונה עתירת ידוענים שהתקיימה באחד מאולמות האירועים במתחם איירפורט סיטי הסמוך לעיר.
3 צפייה בגלריה
החתונה של צ'לסי דיין עומר סימון
החתונה של צ'לסי דיין עומר סימון
החתונה של צ'לסי דיין ועומר סימון
(צילום: עדן חסון)
מי שאחראים לעלייה לרגל של המוני ידוענים מכל התחומים הם בני הזוג צ'לסי דיין, אושיית האינסטגרם, ועומר סימון, אושייה מודיעינית מוכרת, בעיקר בתחום חיי הלילה, בעליה של פיצה איקס בעיר.
קראו גם:
למעלה מ-600 איש הגיעו אל אולם האירועים הגדול. את הערב פתח המאסטרו גיל שוחט, שהכניס את הזוג הנוצץ אל החופה, כשברקע מתנגן אחד משיריה של הזמרת ברברה סטרייסנד.
3 צפייה בגלריה
צ'לסי דיין עומר סימון
צ'לסי דיין עומר סימון
קבלו את הכלה והחתן. צ'לסי דיין ועומר סימון
(צילום: עדן חסון)
אולם האירועים עוצב בסגנון מיוחד, ונראה כמו ג'ונגל, כשעל העיצוב היה אחראי מעצב האירועים מיקי חסון. מאות האורחים נהנו ממגוון רחב של מנות עשירות, ובר משקאות מפנק.
לאחר החופה נהנו האורחים ממספר הופעות, כשהאמנים הבולטים שעלו על הבמה היו יזהר כהן, שפיטה וריקי בן ארי.
מי שהיה נרגש במיוחד מהמאורע היה, איך לא, ארז, אביה של צ'לסי, שאמר: "אין מאושר ממני בערב זה, חתונת בתי היחידה היא השיא של חיי, זה אירוע משמעותי ממש עבורי".
3 צפייה בגלריה
צ'לסי דיין עומר סימון
צ'לסי דיין עומר סימון
דיין וסימון. הנשיקה שאחרי החופה
(צילום: עדן חסון)
מי שהגיע לאולם באותן שעות יכול היה לצפות בשיירת הידוענים שפקדה את המקום כדי לברך את הזוג הטרי: פנינה רוזנבלום, רגב והלן הוד, חברת הכנסת לימור מגן, נאווה בוקר, רב הסלב, מרדכי חסידים, סאבלימינל, מלכות יופי ודוגמניות, כוכבי תוכניות ריאליטי, ועוד רבים וטובים.
בסיום החתונה שמחו הזוג צ'לסי ועומר לגלות כי מתנת החתונה הכי שווה שלהם נמסרה להם על ידי אביה של צ'לסי, ארז, שהעניק להם חופשה זוגית מפנקת באיי שייסל.