בחירות מקומיות 2023: חבר מועצת העיר מודיעין עמיעד טאוב, שמתמודד שוב בבחירות הקרובות על מקום במועצת העיר, הגיע בשבוע שעבר לתחנת המשטרה העירונית, והגיש תלונה לאחר ששלט בחירות מטעמו שנתלה על חומת בית פרטי בשכונת השבטים בעיר הושחת.
1 צפייה בגלריה
"חרפה". שלט הבחירות של "מחוברים למודיעין"
"חרפה". שלט הבחירות של "מחוברים למודיעין"
"חרפה". שלט הבחירות של "מחוברים למודיעין"
(צילום: פרטי)
טאוב התבשר לקראת סוף השבוע שעבר על השחתת השלט הגדול, שנתלה על ידי תומכיו בכניסה לבית מגורים ברחוב שבטי ישראל, אחד מרחובותיה הראשיים של השכונה, שכמו שכונות אחרות בעיר, לא מוכרת ככזו שמתרחשים בה מעשי ונדליזם או אלימות.
על פי התמונה שהפיץ טאוב, נראה כי השלט הושחת במכוון, כנראה על ידי אדם שנשא בידיו סכין או חפץ חד אחר, שכן השלט נחתך בצורה מאוד ברורה, כולל בקטע בו מופיעה דמותו של טאוב, המתמודד למועצה ברשימת "מחוברים למודיעין".

קראו גם:

בהודעה מטעמו שפרסם טאוב לאחר המקרה, הוא התייחס לנושא בצער ובציניות, ורשם: "פחות התחברו לצבעי הקמפיין, מעדיפים לראות אותי בחיוך אפילו רחב יותר, מי מפחד מתחרות בריאה?".
עוד כתב טאוב: "כך או כך, להשחית שלטים זה די פח, וקיבלנו החלטה לא להתמודד מטעם אף מפלגה ארצית, כי כך נוכל להמשיך ולעסוק בצורה נקייה רק במודיעין עצמה, בדיוק כפי שעשינו בהתנדבות מלאה בשנים האחרונות, ויש מי שלא אוהב את זה, ועל זה נאמר, ממשיכים בכל הכוח".
משטרת מודיעין פתחה בחקירת המקרה בחשד לביצוע עבירה של היזק לרכוש במזיד, ובמהלך הימים החולפים קיבל טאוב הודעות תמיכה רבות, הן מעמיתיו לפעילות הציבורית, והן מתושבים רבים מרחבי העיר.
אחד מהם, נחמיה מזוז, אומר: "אני חי פה למעלה משני עשורים, ומעולם לא ראיתי דבר שכזה, זו חרפה. איש יקר מתמודד למועצת העיר, משקיע מכיסו וממרצו כדי להיבחר למועצה ולסייע לתושבים, ומגיע עבריין ומבצע מעשה שפל. זו לא דרכו של הציבור במודיעין, וכולי תקווה שמדובר באירוע שלא נחזה בו יותר עד ליום הבחירות".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "התיק בחקירה".