כחודש בתוך הפגרה, בעירוני מודיעין ממשיכים להכות בברזל החם ולגבש קבוצה לקראת העונה ההיסטורית בליגה א' דרום.
1 צפייה בגלריה
כהן. חוזר לשתף פעולה עם מאור
כהן. חוזר לשתף פעולה עם מאור
כהן. חוזר לשתף פעולה עם מאור
(צילום: צפריר אביוב)
בנוסף ליונתן רוטשילד, יונן גנון, שחק בן שבת, משה סולימנוב ורום ענו, שימשיכו עונה נוספת בקבוצה, רשמה מודיעין השבוע החתמה נוצצת במיוחד כשצירפה את בלם מכבי קביליו יפו בעונה החולפת, עומרי כהן (33).
כהן רשם במדי אלופת המחוז לא פחות מ־27 הופעות ליגה וחמישה שערים, והוא חוזר לשתף פעולה עם מאור בפעם השלישית, אולי לקראת עליית ליגה שלישית משותפת, אחרי שכבר חגגו כזאת עם מכבי עירוני אשדוד וסוהיב כפר קאסם. "הוא ללא ספק מגיע אלינו כאחד העוגנים של הקבוצה הזאת", אמר השבוע מאור, שאימן את כהן גם במדי מכבי יבנה. "הוא אמור להיות אחד מאותם שלושה שחקנים מנוסים שייתנו את הבלאנס לקבוצה הצעירה שאנחנו בונים כאן. אין ספק שמדובר באישיות יוצאת דופן בכדורגל, גם ברמה האישית. ברמה המקוצעית מדובר בבלם שכבש חמישה שערים עבור יפו בעונה שעברה, ואני שמח שאנחנו חוזרים לשתף פעולה".
שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא הקשר רון יוסף (50:50), שחתם באמצעות סוכנו, ברק בדש. יוסף בן ה־19 גדל במכבי תל אביב ובעונה שעברה כבש במדי בני לוד (שירדה לליגה ב') 4 שערי ליגה. "העונה אצלנו אמורה להיות עונת הפריצה שלו את הדרך לרמות הגבוהות יותר", אומר מאור.
שחקן נוסף שמגיע מבני לוד השכנה, הוא טל שריג (21), שאף הוא כבש בעונה שעברה 4 שערים. קשר שמשון כפר קאסם אלון סולטן (34) נמצא על הכוונת של מודיעין.
"אנחנו ממש בשלבים הראשונים של בניית הסגל", מסכם מאור, "מצפה לנו עבודה רבה וקשה, שתימשך בעצם אל תוך חודש יולי, עם פתיחת האימונים. מאמין שגם במהלכם נמשיך לעשות את ההתאמות הנדרשות כדי לבנות את הקבוצה שנרצה לראות".
אימוני עירוני מודיעין לעונת 2022/23 ייפתחו ב־20 ביולי.