אגודת מכבי תל אביב זכתה במכרז להפעלת מועדון הכדורסל בשוהם והצעתה גברה על הצעת עמותת עירוני הפועל נס ציונה - כך החליטה ועדת המכרזים של החברה העירונית חמש.
1 צפייה בגלריה
דפנה רביד רבינוביץ' עם אנשי מכבי ת"א
דפנה רביד רבינוביץ' עם אנשי מכבי ת"א
דפנה רביד רבינוביץ' עם אנשי מכבי ת"א
(צילום: דוברות מועצת שוהם)

ראוי לציין שהיו רק שתי אגודות שהתחרו במכרז. התבחינים שנכללו היו ניסיון באספקת השירות, היקף ספורטאים פעילים ובחינת וותק בהפעלת מועדוני כדורסל של למעלה מ-200 ספורטאים; ניסיון ופריסה במגוון תאגידים עירוניים והמלצות. המרכז התייחס לדמותו של הכדורסלן תוך דגש על בניית ערכים חינוכיים וחתירה לפעילות ספורטיבית והעצמה אישית של הילדים וכן את האפשרות כי תהא פעילות נשית רחבה.
בתום הליך הבחינה של ועדת המכרזים, בראשותו של חבר המועצה, עו"ד אורי סקוזה, נבחרה הצעתה של מכבי תל אביב. במפגש ראיונות עם המציעים, הציגה מכבי תל אביב את שחקן העבר, יותם הלפרין, שיהיה המנהל המקצועי של הפעילות בשוהם, את שון דניאל שיהיה המנהל האדמיניסטרטיבי ואת עמית חבצלת, שיהיה מנהל תחום האימון הגופני בשוהם מטעם מכבי.
נציגי מכבי תל אביב הציגו חזון חינוכי ותחרותי מרשימים ופרסו בפני חברי ועדת המכרזים את פעילות האגודה ב-71 קבוצות תחרותיות, מתוכן 10 קבוצות של ילדות, נערות ונשים ו-5 קבוצות של ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים.

קראו גם:

עו"ד אורי סקוזה: "הליך המכרז היה מקצועי ויסודי ובחרנו פה אחד בהצעה שתקדם את ערכי החינוך והפעילות הספורטיבית של ילדי שוהם והכל באמצעות לימודי הכדורסל בשוהם, המסגרת תספק גם פעילות חברתית רחבה ויעילה ותוכל להוביל את הרוצים בכך לפעילות תחרותית.
"התרשמנו מהניסיון המקצועי, מהפריסה ברחבי הארץ ומהסגל המקצועי שיפעל בשוהם תוך הקפדה כי הצוות המוביל יפקוד את הישוב ויפקח מקרוב על הפעילות שנעשית בשוהם. סוכם כי תבחן אפשרות לאירוח תחרויות בכלל, ובינ"ל בפרט, הקיימות במסגרת האגודה ביישוב. אנו מאחלים הצלחה רבה לשחקני ולשחקניות הכדורסל בשוהם, בהווה ובעתיד ומודים לעמותת עירוני הפועל נס ציונה אשר העמידה עצמה במכרז עם אנשים מצוינים וראויים".
נמרוד גלנטה, מנכ"ל חמש: "מטרת המכרז היתה להסדיר את תחום הכדורסל בשוהם לאחר מספר שנים לא יציבות ולהכניס את הפעילות למסילה יציבה וקבועה מבחינה תחרותית, ערכית וחינוכית".