אחרי קרוב לשנה של היעדרות מאימונים וממשחקים רשמיים, שבו לאחרונה נשות קבוצת "חזקות ברשת", אחת מקבוצות ה"מאמאנט" במודיעין, לפעילות מלאה, לפחות בכל הקשור לאימונים סדירים, עובדה המשמחת אותן מאוד.
1 צפייה בגלריה
משחק של מאמאנט
משחק של מאמאנט
משחק של מאמאנט
(צילום פרטי)
מדובר באחת מתוך חמש קבוצות עירוניות המורכבות מנשים, אמהות לילדים, המתאמנות במסגרת מסודרת ומשתתפות מדי שנה בליגה מיוחדת ולוקחות חלק בטורנירים שונים, כולל מחוץ למודיעין.
בסוף השבוע שעבר, כמה שבועות אחרי ששבו לאימונים במסגרת קבוצתית, ארגנו חלק מחברות קבוצת חזקות ברשת אירוע מיוחד שמטרתו להחזיר את הקבוצה לשגרה.
"החלטנו לנצל את הצימאון של הבנות ולקיים ערב מיוחד באווירת שנות ה־80", מספרת אחת מחברות הקבוצה, שירי אולמן. "נפגשנו באולם הביתי שלנו בבית ספר 'נתיב זבולון', התלבשנו בתלבושות של שנות ה־80, והיתה מוזיקה תואמת ואווירה מדהימה, וכמובן שגם שיחקנו".
בנוסף, עמלות כמה מחברות הקבוצה על חזרתן לשגרה של שאר הקבוצות בעיר ובאיזור.
אחת השחקניות, פזית גז־אבגר, שמרכזת את ליגת מאמאנט במודיעין, הביאה לאחרונה, ביחד עם אולמן, חברתה לקבוצה, לאיחוד של ליגת מאמאנט מודיעין עם ליגת איגוד הכדורשת במודיעין. "אלה שני גופים שונים שצמחו עם השנים, והחלטנו לשתף פעולה אחרי תקופה ארוכה שבה כל ארגון פעל בנפרד", מסבירה גז־אבגר.
"יש פה שני ממדים של חזרה לשגרה", מוסיפה שחקנית נוספת בקבוצה, עדי מן, המוכרת גם כחברת מועצת העיר. "במקום שיהיו שתי ליגות יריבות, יש כאן קבוצות נשים שמשחקות יחד באולמות, שהודות לירידה בתחלואת הקורונה נפתחו מחדש".
במקביל הקימו שחקניות הקבוצה מיזם בשם "רשת פתוחה", במסגרתו מתקיימים מדי שבת אימונים ומשחקים של כל אישה המשחקת במאמאנט ומעוניינת להגיע, בלי קשר לשיוך קבוצתי כזה או אחר.
אחרי שנה ארוכה של הימנעות מאימונים בלית ברירה, מספרות השלוש כי רבות מהשחקניות בקבוצה ובעיר חזרו לפעילות: "זה הזמן שלנו כנשים ואמהות. זה זמן לפעילות גופנית והיה געגוע גדול לקהילה המקסימה שלנו. חזרנו עכשיו להתאמן כדי להחזיר קצת שפיות וזה נהדר".