60 משפחות יקבלו את המפתחות לדירותיהן החדשות בפרויקט "אלמוג החשמונאים" בשכונת המע"ר החדשה במודיעין, כל על פי דיווח החברה היום (ראשון).
1 צפייה בגלריה
אלמוג החשמונאים
אלמוג החשמונאים
אלמוג החשמונאים
(צילום: בני ונטורה)
קראו גם >>>
קבוצת אלמוג, אשר החלה בהקמת פרויקט חשמונאים במהלך 2017, מדווחת כי בימים אלה קיבלה טופס 4 לאכלוס הבניין הראשון (204) לאחר ביצוע כל הבדיקות הנדרשות והחלה בתהליך האכלוס. בשבוע שעבר קיבלו הדיירים הראשונים מפתחות לדירותיהם החדשות.
הפרויקט כולל שני מגדלים המתנשאים לגובה 13 קומות. לצד הדירות שנבנו במסגרת מחיר מטרה, תוכננו בו דירות ענק המשתרעות על פני 162 מ"ר עם מרפסות גדולות החולשות על כ-40 מ"ר. בתמהיל דירות הפרמיום ניתן למצוא גם דירות גן עם גינות ענקיות, דופלקס גן עם בריכת שחיה פרטית ופנטהאוזים.
על הסיבות לעיכוב באכלוס הפרויקט נמסר מ'אלמוג': "כשהפרויקט הגיע כבר לישורת אחרונה ועבודות הגמר בשטח החלו לקראת המסירות (שנקבעו לחודש אפריל) פרצה מגפת הקורונה וקצב הבנייה בפרויקט שהיה בשיאו – נבלם.
"המגיפה גרמה למחסור בפועלים ובשינוע חומרי גמר הנדרשים בעת תקופת הסגר שגרמו לעיכובים בלוחות הזמנים שנקבעו לפרויקט. חרף המגיפה, נעשו ע"י המטה והשטח בקבוצה, מאמצים עילאיים ויצירתיים, אשר בזכותם הושלמו העבודות באתר באופן מלא כולל עבודות הפיתוח והגינון.
"בזכות הפעילות האינטנסיבית והמאמצים של החברה, יסתכם העיכוב במסירה בחודשים בודדים בלבד. מהחברה נמסר כי כרגע ממתינים לחיבור הבניינים לחברת החשמל, על מנת להתחיל את האכלוס ומסירת הדירות בפועל".
לכל העדכונים - חדשות מודיעין