רשת בתי הדיור המוגן 'עד 120' מתחילה בימים אלה בהקמת הבית הרביעי שלה במרכז העירוני הראשי של העיר מודיעין. בית זה יצטרף לדיור המוגן עזריאלי שנפתח לפני כחצי שנה בכניסה לעיר. הצורך בבתי אבות בעיר עולה ככל שאוכלוסיית העיר מתבגרת ונדרשים יותר פתרונות מסוג זה.
1 צפייה בגלריה
תצלום אוויר -הדמיית בית הדיור ברשת עד 120 בעיר מודיעין | באדיבות 'עד 120'
תצלום אוויר -הדמיית בית הדיור ברשת עד 120 בעיר מודיעין | באדיבות 'עד 120'
תצלום אוויר -הדמיית בית הדיור ברשת עד 120 בעיר מודיעין | באדיבות 'עד 120'
הדיור המוגן החדש של רשת "עד 120" במודיעין יבנה מול תחנת הרכבת 'מודיעין מרכז' והקניון. על פי תוכנית המתאר, הפרויקט יכלול כ- 250 יחידות דיור ובהם גם מחלקה סיעודית חדשנית. הדירות ייבנו בסטנדרט בנייה גבוה, בבית יוצעו דירות גן מחסנים וחניות פרטיות, חניה למבקרים, שטחים ציבוריים, מסעדה וקפיטריה, בריכה, ספא וחדר כושר, מרפאה ומכון פיזיותרפיה, בית כנסת ועוד. הפרויקט מיועד לשרת את אוכלוסיית מודיעין-מכבים-רעות וסביבתה וסך כל ההשקעה בבנייתו צפויה להגיע לכ- 350 מיליון שקל וצפי סיום הבנייה הוא בשנת 2021.
מנכ"ל 'עד 120' אבי קלפה, מסר כי: "מדובר בהרחבה משמעותית של פעילות הרשת בפריסה ארצית. פרויקט זה ייתן מענה לביקוש ההולך וגדל לדיור מוגן איכותי בסביבת העיר מודיעין ולאוכלוסיית הגיל השלישי ההולכת וגדלה בישראל". עוד מסר קלפה כי: ''בית רביעי זה מצטרף לשלושת הבתים הקיימים בהוד השרון, ראשון לציון ותל אביב ולבית החמישי שעתיד לקום בקריית מוצקין שיכלול אף הוא 250 יחידות דיור, מחלקה סיעודית, דיור תומך ושטחי מסחר. בסך הכל בשני הפרויקטים יחד יושקעו למעלה מ 700 מיליון שקל. עם סיום בנייתם של שני הפרויקטים מספר יחידות הדיור של הרשת יגדל מ- 700 ל- 1200.
רשת 'עד 120', מקבוצת 'הפניקס', עוסקת כבר למעלה משלושה עשורים בתחום הדיור המוגן היוקרתי. כל אחד מבתי הרשת מציע מגוון שירותים זמינים ונגישים. בכלל זה מערך רפואי מקיף, שירותי קבלה, שמירה וביטחון, אחזקה וניקיון ומגוון רחב של פעילות חברה, ספורט ותרבות. לרשת המונה שלושה בתים פעילים הממוקמים במרכזי הערים: ראשון לציון, הוד השרון ותל אביב. אל הבית הרביעי במודיעין שבנייתו החלה בימים אלה מצטרף הבית החמישי בקריית מוצקין.