לא יפה לעין: תושבים דורשים מבעלי העסקים במרכז המסחרי רננים במכבים לשפץ את חזיתות המבנים. בעצומה שהופצה בימים האחרונים נטען כי תושבי האזור מצפים למרכז מסחרי מכובד ומכבד כדוגמת המרכז המסחרי "לב רעות".
2 צפייה בגלריה
הגדר סביב מרכז רננים
הגדר סביב מרכז רננים
הגדר סביב מרכז רננים
(צילום: רותי בוסידן)
"מאז הקמת המרכז המסחרי רננים במכבים לפני כ-25 שנים, חזיתות המרכז לא שופצו, והזנחת חזיתות המבנים אינה מכבדת את תושבי העיר שמגיעים למרכז המסחרי בכלל, ולא את תושבי מכבים בפרט, שמצפים למרכז מסחרי מכובד ומכבד. המראה המוזנח והלא אסתטי של המרכז גורם לתושבים רבים להדיר רגליהם, דבר שפוגע בעסקים השונים במרכז המסחרי", נכתב בעצומה, שאחד העומדים מאחוריה הוא חבר המועצה ותושב מכבים, אבי אלבז.
עוד טוענים יוזמי העצומה כי, "השיפוצים הדחופים נדרשים במיוחד בקירות החזיתות שפונות אל שדרות המכבים ואל כל החניות הציבוריות סביב המרכז המסחרי, כולל הסרת המזגנים שתלויים על הקירות החיצוניים, וגם בחידוש ותיקון הגדרות סביב המבנים ומגרשי החניה".
עוד מצוין בעצומה כי ועד הפעולה של התושבים ישמח לסייע לבעלי הנכסים לקידום שיפוץ המרכז המסחרי לפני תחילת חגי תשרי השנה.
2 צפייה בגלריה
מרכז לב רעות. מודל לחיקוי
מרכז לב רעות. מודל לחיקוי
מרכז לב רעות. מודל לחיקוי
(צילום: חורחה נובומינסקי)
יש לציין שהעירייה אישרה בעבר תקציב מיוחד להשתתפות בשיפוץ החלק הציבורי של המרכז המסחרי רננים במכבים, בכפוף להשתתפות בעלי הנכסים במימון שיפוץ המרכז המסחרי, ובכפוף לכך שתוכניות השיפוצים יתואמו ויאושרו על ידי הגורמים המקצועיים בעירייה.
בד בבד, הודיע ראש העירייה, חיים ביבס, שבשבועות הקרובים תחל העירייה בעבודות שדרוג של גדר המעטפת במרכז רננים במכבים הנמצאת במרחב הציבורי. העבודות יכללו חיפוי מחדש של קיר הסובב את המרכז מעליו תותקן גדר עץ דקורטיבית.
עם זאת מוסיפים בעירייה שבאשר לשיפוץ המרכז עצמו, מאחר ומדובר באזור פרטי שנמצא בבעלות בעלי העסקים, אין באפשרות העירייה לשפץ את המרכז. העירייה תבצע סקר בטיחות במרכז ותוצאותיו יועברו לבעלי העסקים לטיפול שבאחריותם.