למה דווקא מודיעין?
"בחרתי לגור בעיר מודיעין כי היא מקום טוב באמצע בין ירושלים ממנה הגעתי לטבור המדינה. גם מזג האוויר הוא הממוצע בין האיזורים. יש במודיעין אנרגיות נפלאות, שדרות רחבות וירוקות הפותחות את הלב".
1 צפייה בגלריה
ענת דור
ענת דור
ענת דור
(צילום: פרטי)
אז בבית הספר
"גדלתי ברמת גן ולמדתי בתיכון בליך הוותיק. אהבתי מאוד ללמוד ספרות ותנ"ך, ולימים גם לימדתי תנ"ך בתיכון בפסגת זאב בירושלים. פחות אהבתי ללמוד מתמטיקה, חסרה לי במקצוע הזה נשמה. למקצוע הפיזיקה למשל יותר התחברתי בגלל החלק האנושי שיש בו".
פגישה בהזמנה:
"הייתי שמחה לפגוש את סבתי דינה, אמו של אבי ז"ל, שאותה לא זכיתי להכיר מכיוון שנספתה בטרבלינקה. מסיפוריו של אבא הבנתי שבוורשה היא הייתה מיילדת לפני מלחמת העולם השנייה, אישה רצינית, מסורה לעבודתה וגם בלילות הייתה רצה לילד נשים. היא תיפקדה כאם חד‑הורית לאבי ואחיו, מכיוון שאביו עזב לדרום אמריקה, והייתה אישה רצינית, קפדנית וציונית, שעודדה את ילדיה ללמוד ולרכוש השכלה, אבל אבי עשה לה הרבה בעיות מכיוון שלא אהב ללמוד, ולמעשה בזכות זה הוא ניצל ואני כאן. פגישה איתה תהיה עבורי סגירת מעגל".

קראו גם:

תוכניות לסופ"ש
"סופי השבוע מוקדשים בדרך כלל למשפחה, למפגשים עם הילדים והנכדים, וזה כשאנחנו לא בחופשות וטיולים".
ספר לשבת
"אני ממליצה על הספר 'חוכמת השבוע', ספר שאני כתבתי, המעניק פרשנות מרעננת וחדשנית לפרשות השבוע מנקודת מבט אימונית, נל"פיסטית וחינוכית. הספר מעניק לקורא כלים לפיתוח עצמי ולמנהיגות אישית".
המקום שלי בעיר
"פארק ענבה, מקום נעים לטייל בו עם נכדיי בימי החורף, ובלילות הקיץ להשתתף באירועי המוזיקה הנפלאים המתקיימים בו".
הצעות לשיפור
"אין לי הצעות לשיפור העיר, מלבד שנמשיך לטפח לשמר את מה שכבר קיים".
מה חדש אצלי?
"אני נרגשת מאוד מכניסתו של ספרי 'חוכמת השבוע' לרשתות הספרים 'צומת ספרים' ו'סטימצקי' ברחבי הארץ, ואני ממליצה מאוד להציץ בו ולגלות בו עניין, ומאחלת לכולנו שבת שלום".