המורל, הגעגועים והנחישות לנצח: שלושת המילואימניקים ממודיעין, בנימין נעים, עומר פדידה ועמרי קוניארסקי, שגויסו בצו 8 מספרים התחושות מהשטח.

"תהיו חזקים בעורף, אנחנו ננצח"

בנימין נעים

3 צפייה בגלריה
 בנימין נעים
 בנימין נעים
בנימין נעים
(צילום: פרטי)

"גויסתי ליחידת המילואים שלי מיד כאשר פרצה המלחמה, והגענו ללחימה ולפעולה לא פשוטה באיזור יישובי העוטף. את מה שראו העיניים שלי בכפר עזה לא אשכח לעולם, כל האירוע הזה לא יישכח".
"אנחנו פה, נעשה כל מה שיידרש, ונילחם בשביל מדינת ישראל, ואתם, תושבי המדינה, תהיו חזקים בעורף, ובעזרת השם אנחנו ננצח, ביחד".

"יש סולידריות נפלאה ומרגשת"

עומר פדידה

"התגייסתי ללחימה מיד כאשר פרצה המלחמה והצטרפתי ללחימה באיזור הדרום עם החברים הטובים שלי. בבת אחת החיים שלנו התהפכו, של כולנו, ובמקרה שלי עזבתי תוך רגע עסק עצמאי שלי באיזור העיר, עסק שהוא כל חיי, והשארתי את ניהולו בידי אבא שלי, שאני בטוח שהוא עושה את המקסימום, ואני יודע שתושבי העיר המקסימים יעזרו לו במה שצריך, יש סולידריות נפלאה ומרגשת.

3 צפייה בגלריה
עומר פדידה
עומר פדידה
עומר פדידה
(צילום: פרטי)

למי מתגעגע?
"אני אוהב את כולם ומאמין שאנחנו נצליח, מוסר לכל מי שמכיר אותי ולכל עם ישראל שאנחנו אוהבים את כולם, ודרישת שלום חמה מפה לאישתי האהובה אוריין ולשתי הבנות היקרות שלי, עופרי ורומי".

קראו גם:

"מתאמנים מסביב לשעון"

עמרי קוניארסקי

עמרי קוניארסקי, בן 22, משרת בסיירת חרוב, תושב שכונת השבטים במודיעין–מכבים–רעות. "התגייסתי מיד כאשר פרצה המלחמה, בשבת בוקר חג שמחת תורה, ואני בשטח, מהשעות הראשונות למלחמה הנוראית הזו.
3 צפייה בגלריה
עמרי קוניארסקי
עמרי קוניארסקי
עמרי קוניארסקי
(צילום: פרטי)

"תוך זמן קצר עלינו על מדים, ומאז אני עם החברים הלוחמים בסיירת חרוב במילואים, שומרים ומתאמנים מסביב לשעון, בתנאים לא פשוטים, אבל במצב רוח טוב. אנחנו פה, שומרים עליכם, איתנים וחזקים מתמיד, ואני מאחל לכולנו שנדע ימים שקטים יותר, עם ישראל חי".