חגיגות חג השבועות יתקיימו במרכז העיר החדש של מודיעין, ברחוב דם המכבים, שמקבל חיים וצבע מחדש אחרי תקופה לא פשוטה בקורונה. האירועים צפויים להיות ססגוניים.
1 צפייה בגלריה
חוגגים שבועות
חוגגים שבועות
חוגגים שבועות
(צילום: שאטרסטוק)
ביום חמישי 13.5, יערך יריד מיוחד לאורך השדרה במרכז העיר, בין השעות 22:00-17:00. במרכז ניתן יהיה ליהנות ממבחר של עשרות דוכני מתנות, אמנות וכמובן גבינות ויין ברוח החג, כאשר חלק מן הדוכנים של המתנות יהיו של ארגונים חברתיים או תרומה לעמותות מקומיות, כך שמדובר גם בקנייה ערכית-חברתית.
בנוסף, יהיו לאורך השדרה פסלים חיים מרשימים, נגני רחוב וכן מופעים של להקת סטודיו אקורד עם מוסיקה עברית והרכב שלישיית "משחקי הכיף" בקאברים ומחווה לשירי כוורת וגזוז האגדיים.
היריד הססגוני יימשך גם למחרת, שישי 14.5, בין השעות 14:00-10:00 באווירת החג עם שלל דוכני מתנות, פסלים חיים ונגני רחוב שיעירו את השדרה ויעשו שמח. בשעה 16:00 מקבלים את השבת באמפי שבמרכז העיר עם אודי יאן, בשירים וסיפורים מהנים לרגל חג השבועות. האמפי ממוקם ברחוב דם המכבים מול בית 45.
חיים ביבס, ראש העירייה: "בתקופת הקורונה כבר למדנו ששום דבר לא מובן מאליו, וכמה זה מרגש לראות את התושבים נפגשים שוב יחד וגורמים למרכז העיר לפעום מחדש. התמהיל שיצרנו מגוון על מנת שימשוך תושבים רבים שיוכלו לבלות שוב, לתמוך בעסקים המקומיים וליהנות מאווירה צבעונית ושמחה ברוח החג".
אלעד שמעונוביץ', המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התרבות: "זוהי תקופה בה אנו מרגישים סוף סוף את התרבות, הבילוי והפנאי, גם אם באופן זהיר בצל הקורונה. אירועי שבועות מהווים חלק תכנית רחבה שאנו מייצרים לקידום התרבות בעיר לצד עידוד העסקים המקומיים שלנו. אני מאחל חג שמח לכל התושבים והתושבות ומזמין אתכם ליהנות יחד איתנו".
לעדכונים - חדשות מודיעין