נתוני הזכאות לתעודת בגרות לשנת הלימודים תש"פ שפורסמו אחר הצהריים על ידי משרד החינוך מצביעים על הישג מרשים למדי לבוגרי 13 התיכונים בעיר מודיעין, שתלמידיה ממוקמים במקום השלישי הכללי בדירוג הרשויות המקומיות שתלמידיהם זכאים לתעודת בגרות.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(shutterstock)
על פי נתונים אלה רק היישובים בית ג'אן וגבעתיים מקדימים את מודיעין ש–93.2 אחוזים מהתלמידים שלמדו בתחומה בשנת הלימודים תש"פ זכאים לתעודת בגרות. במספרים: בתחום העיר מודיעין למדו בשנת תש"פ 1,842 תלמידים בכיתה י"ב שניגשו למבחני הבגרות במקצועות השונים.
קראו גם >>
לשם השוואה, ביישוב בית ג'אן הממוקם ראשון בדירוג (98.1 אחוזי זכאות לבגרות) למדו בשנה שעברה 208 תלמידים, ובגבעתיים (95.4 אחוזי בגרות) למדו בכיתה י"ב בשנה שעברה 624 תלמידים – מה שהופך את ההישגים של צוותי ההוראה והתלמידים בבתי הספר התיכוניים במודיעין למרשימים אפילו יותר.
המוסד החינוכי הבולט במיוחד מעל כל בתי הספר התיכוניים במודיעין היא אולפנת בני עקיבא אורות לבנות שם זכאיות כל 106 התלמידות שניגשו למבחני הבגרות בשנה שעברה לקבל את התעודה המבוקשת – מה שמציב את האולפנה כמוסד החינוכי העל יסודי היחיד בעיר שכל תלמידיו זכאים לתעודת בגרות.
עוד הישג ראוי לציון הוא של 304 תלמידי תיכון מכבים–רעות בעיר, שסיימו את מבחן הבגרות באנגלית 5 יח' עם 90.8 אחוזי זכאות לבגרות במקצוע.
אגב, היישוב החרדי מודיעין עילית הסמוך לעיר מודיעין זוכה בכבוד המפוקפק של המקום האחרון בטבלת הדירוג הארצי לזכאות לתעודת בגרות, נתון עגום למדי.
על פי נתוני משרד החינוך ממוקם היישוב במקום ה–137 בטבלה ולמדו בו בשנת הלימודים תש"פ 522 תלמידים אול0 רק 3.6 אחוז מתוכם צלחו את הדרך והפכו לזכאים לתעודת בגרות.
לכל העדכונים - חדשות מודיעין