צעירה תושבת מודיעין תובעת חברה להסרת שיער בשל נזקים שנגרמו לה לטענתה כתוצאה מטיפולי הסרת שיער בלייזר. הצעירה, המיוצגת על ידי עו"ד יואב יעקבסון ממשרד דוברובסקי יעקבסון, בכתב תביעה לפיצוי בגין נזקי גוף, שהוגש לאחרונה בבית משפט השלום בירושלים.
2 צפייה בגלריה
מכבי מובילים
מכבי מובילים
הטיפול יצר כוויות
(צילום: pixabay)
הצעירה, תושבת העיר, פנתה לסניף של חברה להסרת שיער במודיעין במודיעין, וביקשה לעבור סדרת טיפולי הסרת שיער בלייזר. הכל עבר כשורה עד שבאחד הטיפולים היא התלוננה באוזני המטפלת על אודות צריבה קלה, אולם לטענתה המטפלת לא ייחסה לכך חשיבות, ואכן הטיפול הסתיים ללא נזק זולת אדמומיות חולפת.
שמונה ימים מאוחר יותר, במהלך טיפול באזור אחר בגוף שבוצע על ידי אותה מטפלת שטיפלה בה כשבוע קודם, חשה התובעת כאב עז ותחושת שריפה באזור המטופל.
על פי כתב התביעה, המטפלת התייחסה בביטול לתלונותיה ולבקשותיה לעצור את הטיפול והמשיכה בשלה. אפילו כשהופיעו שלפוחיות, לא שעתה המטפלת לאותות האזהרה, ולא עשתה מאומה זולת מריחת קרם. בתום הטיפול כבר היו רגלי המטופלת רצופות כוויות וסימני צריבה, אולם גם אז לא טופלה התובעת באמצעות לייזר ייעודי שעשוי היה לשפר את מצבה.
בהמשך כתב התביעה מצוין כי בחלוף הזמן הפכו אותן כוויות לצלקות מכוערות, אשר מסבות לתובעת, שמלכתחילה פנתה לטיפול רפואי בשל רגישותה למראה גופה, נזקים שונים ועגמת נפש רבה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד יואב יעקבסון
עו"ד יואב יעקבסון
עו"ד יואב יעקבסון
(צילום: פרטי)
עוד נטען בכתב התביעה כי, "הנתבעת להתנער מאחריות ולהאשים את התובעת בכך שהגיעה שזופה מדי לטיפול". לאור זאת החליטה הצעירה לפנות להליך משפטי.
מהמרכז להסרת השיער נמסר בתגובה: "מאחר והמטופלת מצאה לנכון להגיש תביעה בבית משפט, עובדות המקרה יתבררו במסגרת ההליך המשפטי בלבד. למען הספר ספק, טענות המטופלת מוכחשו מכל וכל".