לאחר חודשים ארוכים של אימונים, חלקם בתנאי מזג אוויר לא פשוטים, השלימו בסוף השבוע שעבר עינת וטל הדס ובתם אריאל (8) את ההשתתפות במקצה חצי המרתון של מרוץ "סמסונג" תל אביב, שהתקיים השנה במתכונת דיגיטלית בשל מגיפת הקורונה.
1 צפייה בגלריה
"היה מאתגר". אריאל, ההורים וחברים
"היה מאתגר". אריאל, ההורים וחברים
"היה מאתגר". אריאל, ההורים וחברים
(צילום פרטי)
קראו גם:
סיפורה של משפחת הדס ממודיעין, המגדלת את אריאל, הסובלת מפגם גנטי נדיר הגורם לה לליקוי התפתחותי גופני וקוגנטיבי, הובא לאחרונה בהרחבה ב"ידיעות מודיעין־איילון", וביום שבת האחרון הצליחו ההורים להשיג את היעד שהציבו לעצמם – השתתפות במרוץ כשלצידם בתם הקטנה, לה הותאמה עגלת ספורט מיוחדת.
"למרות ימים לא פשוטים של מזג אוויר סוער, קיבלנו שבת יפה, נטולת גשם, ומזג אוויר מעולה ויצאנו לריצה", מספר טל. "היה מאתגר למדי, אבל היתה לנו תמיכה מדהימה של חברים ובני משפחה, ומגיעה תודה גדולה ממש לכל מי שעקב אחרינו בתקופה האחרונה וליווה אותנו. אריאל, 'שושקי' שלנו המלכה, ישבה בעגלה ומשכה את כולנו קדימה, ממש כך, עד לסיום השמח, וכעת המטרה שלנו היא לקיים את המרתון המלא בשנה הבאה".
במקביל לאתגר הפיזי, שחלק בלתי נפרד ממנו הוא מנטלי, מקווים בני משפחת הדס להמשיך להעלות את המודעות למצבה של אריאל ולקדם את נושא המחקר של התסמונת שממנה היא סובלת – יעד חשוב שהציבו לעצמם לשנה הקרובה.
"נשמח להרחיב את המעגל שלנו, לצרף אלינו עוד משפחות וילדים עם צרכים מיוחדים", אומרים עינת וטל, "כדי שביחד נעשה את המסע".