רק לפני שבוע ציינו את היום הארוך בשנה, והעובדה ששעות האור מרובות בימים אלה, מאפשרת לכולנו ליהנות משקיעות מאוחרות. לרגל המאורע המשמח, ורגע לפני שהימים יתחילו להתקצר בצורה משמעותית, ריכזנו עבורכם, תושבי מודיעין – מכבים – רעות, את הנקודות השוות ביותר לצפייה בשקיעה - לדייט רומנטי, לצילומים או סתם כדי להטעין את עצמכם באנרגיות.
באופן טבעי, כל הנקודות ממוקמות במקומות גבוהים, וכאלה לא חסרים באזור העיר מודיעין וסביבותיה. לכם נשאר רק לבחור, להיכנס לרכב (או לצעוד) אל הנקודה המועדפת – לנשום עמוק, להירגע, ולתעד כמובן.
4 צפייה בגלריה
השקיעה בתיתורה
השקיעה בתיתורה
השקיעה בתיתורה
(צילום: שי אלבלינג)

שקיעה בתיתורה: "צלילה" בין בניינים

גבעת התיתורה היא אחד מסמליה המוכרים של העיר. תל ארכיאולוגי מטופח ומרשים המתנשא לגובה של 300 מטרים מעל פני הקרקע, מקום מעולה כדי לצפות לנוף המקסים שמסביב לעיר.
תוכלו לבחור כמה מקומות שווים לשקיעה, בעיקר באזור המערבי של הגבעה, אבל גם ממקומות אחרים בשטחה. אפשר ללוות את השמש בזמן שהיא "צוללת" בין בנייני המגורים, לתוך הים.
4 צפייה בגלריה
שקיעה בעמק הצבאים
שקיעה בעמק הצבאים
שקיעה בעמק הצבאים
(צילום: מירי פוקס)

שקיעה בעמק הצבאים: הכי טבעי שיש

עמק הצבאים, השטח הפתוח הממוקם בין צומת שילת, והיישובים לפיד, חשמונאים וכפר רות, מרחק של כמה דקות נסיעה ממרכז מודיעין, הוא אחד המקומות הראויים לצפייה בשקיעה, ובכלל.
שטח עשיר בצמחייה, ומלא בשרידים ארכיאולגיים, הממוקם מעט מעל לפני השטח, וכמעט בכל מקום שתעמדו בו, תוכלו ליהנות, במבט מערבה, מהשמיים המאדימים שיוצרת שקיעת השמש.
אז קחו לכם ערב רגוע, תגיעו למקום חצי שעה לפני מועד השקיעה, תמתינו לרגע הנכון, ותהנו מכל השקט מסביב.
4 צפייה בגלריה
שקיעה בחירבת אשון
שקיעה בחירבת אשון
שקיעה בחירבת אשון
(צילום: שי אלבלינג)

שקיעה בחירבת אשון: עתיקות ומנופים

חירבת אשון הוא אתר ארכיאולוגי הנמצא במרכז שכונת מורשת בעיר, ולמרות שהשכונה נמצאת בתהליכי הקמה, יש גישה קלה למדי אל ראש התל.
מספיק שתרשמו 'חירבת אשון' בוויז, ותגיעו בקלות יחסית וללא חשש, אל ראש התל המקסים, ממנו, במבט מערבה, אפשר לחזות בשקיעה קסומה, ובקרני השמש הנשברות בין מנופי הענק, רגע לפני סיומו של היום.
4 צפייה בגלריה
שקיעה בגבעת שר
שקיעה בגבעת שר
שקיעה בגבעת שר
(צילום: שי אלבלינג)

שקיעה בגבעת שר: לראות רחוק

שקיעה על גבעת שר, בנקודה הכי גבוהה בעיר, היא אחת החוויות המרגשות לסיומו של היום.
מי שלא מכירים את הגבעה בשמה הרשמי, יודעים בוודאי איפה מציב צה"ל את סוללת כיפת ברזל בימי מתיחות, ובדיוק שם, בימי שגרה, אפשר לצפות בזריחה הכי יפה, והכי ברורה.
יש להגיע אל המקום ברכב, ואפשר לחנות ממש על קצה שיפוליה המערביים של הגבעה, בנקודה ממנה אפשר ביום טוב לראות את הים, או לפחות את מגדליה הגבוהים של תל אביב.
כל העדכונים - חדשות מודיעין