2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות בית ספר דורות
צילום: באדיבות בית ספר דורות
צילום: באדיבות בית ספר דורות
כל הכבוד: רוח ההתנדבות שורה בבית הספר היסודי דורות במודיעין: הילדים הכינו 180 עוגות שיוכנסו לסל המזון של נזקקים תושבי העיר.
"אתגר שנה מתוקה" בבית ספר דורות איחד ילדים והורים סביב מטרה משותפת: הכנת 180 עוגות עבור סלי המזון לחג של ארגון "מאור למודיעין"
רוח ערכי ההתנדבות והשייכות הקהילתית קהילת בית ספר דורות נרתמה להעשרת סלי המזון לחג של ארגון "מאור למודיעין" בעוגות ביתיות בחושות טעימות.
אתגר "שנה מתוקה" – יוזמת הנהגת ההורים - נועד לחזק את ערכי הקהילתיות, השייכות והמעורבות החברתית דרך שיתוף פעולה עם מאור למודיעין. הארגון הוקם על ידי שתי תושבות העיר: מירב הרשקו ואיילת ליברמן אברהמי. בסיוע התושבים הן פועלות לטובת תושבי העיר הזקוקים לסיוע, ציוד ומזון בתיאום מלא עם מחלקת הרווחה העירונית.
2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות בית ספר דורות
צילום: באדיבות בית ספר דורות
צילום: באדיבות בית ספר דורות
אלמה גדות פרז, יו"ר הנהגת ההורים בדורות: "הקהילה שלנו דוגלת בחיזוק החיבור שלנו ובערכי הערבות ההדדית והמעורבות החברתית. לכן היה לנו חשוב מאוד לחבור ליוזמה מקומית שתורמת לתושבי מודיעין באמצעות תושבי מודיעין. מירב ואיילת הן דוגמא מעוררת השראה וההתגייסות בקרב הורי בית הספר ותלמידיו הייתה בהתאם".
היוזמה העניקה להורים ולילדים הזדמנות לשיחה מעמיקה ומוחשית על החגים ועל ערך הנתינה, על תושבי העיר ועל ערבות הדדית בזמן שעשרות הורים וילדיהם קישטו ברכות ואפו עוגות במהלך סוף השבוע.
מריסה גרוס, אמא ליואב ואורן מספרת: "האתגר יצר זמן משותף מאוד מיוחד עם שני הבנים שלי. שוחחנו שיחה משמעותית על שפע ומחסור, על החג ועל נתינה. דיברנו על כך שהרבה פעמים מי שזקוק הוא לפעמים מי שחולה או מי שעבר שנה קשה מכל מיני סיבות ואיחלנו לכולם בריאות ושפע בשנה החדשה. הידיעה שכל עוגה תגיע למישהו שזקוק לה, אולי אפילו שכן או שכנה, הפכה את הפרויקט לעוד יותר משמעותי. במודיעין לפעמים נראה שהכל בסדר ואין אנשים שזקוקים לקצת עזרה - חשוב שנדע שאם לא רואים זה לא אומר שאין צורך".
שחר צ'יפרוט, תלמידת כיתה ב' סיפרה לחברים כי "כולם צריכים להיות שמחים בחג, העוגות שלנו ישמחו אחרים וזה בחזרה משמח אותנו״.