1 צפייה בגלריה
לוח שנה טבעוני | צילום: ליאת לוי ואורטל גריינר
לוח שנה טבעוני | צילום: ליאת לוי ואורטל גריינר
לוח שנה טבעוני | צילום: ליאת לוי ואורטל גריינר
ראש השנה מתקרב וזה הזמן לחדש את לוח השנה, הפעם תוכלו להתחדש בלוח שנה שכמוהו עוד לא ראיתם: הלוח הטבעוני. 12 נשים טבעוניות בצילומים מרהיבים וכל ההכנסות ממכירתו נועדו לשחרור בעלי חיים. הבונוס: כוכבת מודיעינית, טבעונית כמובן.
פרויקט ה'קלנדר' הטבעוני ה-vegan beauty הינו מיזם התנדבותי שהובילה אורטל גרינייר-“The fruit fairy” יוצרת קולינרית טבעונית. את הפרויקט צילמה וערכה ליאת לוי, צלמת טבעונית ובעלי ״קולורסטודיו״-סטודיו לצילום מקצועי.
בלוח השנה יוצא הדופן מופיעות 12 נשים טבעוניות, אחת מהן היא גל לאו (30) תושבת מודיעין וטבעונית מזה שש שנים. לאו עוסקת במכירות ויועצת עיצוב. היא "אמא" לשני כלבים ושמונה חתולים, מתנדבת בכלביות וחוות טיפוליות המשקמות בעלי חיים, פעילה בעמותת 'קירות שקופים' ומתעדת משקים מתועשים בישראל כבר שלוש שנים. "חיה ונושמת שחרור מוחלט", היא מעידה על עצמה.
על השתתפותה בפרויקט היא מספרת: "קיבלתי שיחת טלפון מאורטל, התחברנו דרך המאבק לשחרור בעלי חיים, שמעתי על הרעיון החלומי שלה, להפוך אותו למציאות. לא היה לי שום ספק, הסכמתי להשתתף מרצון מלא שלי. כל ההכנסות הן תרומה ישירה לעמותת 'קירות שקופים' תרומה לבעלי החיים. אז מי אם לא אני?".
איך הייתה החוויה להצטלם על מצע תותים?
"החוויה הייתה בלתי נשכחת, כמו 'בבית'. כמות הדאגה והאהבה, הניואנסים הקטנים, מחשבה ודיוק. על הסט פוזרו תותים רבים ואני ביניהם. נהניתי מכל רגע ורגע, הרגשתי שלמה ובטוחה לצד נשים עוצמתיות. אדגיש ואומר ששום דבר לא נזרק, ריבת תותים טעימה להפליא יצאה למחרת".
לאו מבקשת להודות ליוזמות המיזם, אורטל גרינייר וליאת לוי, "שגם היא כמובן טבעונית שצילמה וערכה את הצילומים המטריפים האלו. תודה גדולה לשתיהן על הזכות לקחת חלק במיזם שכולו על טהרת הצומח".