1 צפייה בגלריה
יותם גרין והכלב נורמן
יותם גרין והכלב נורמן
יותם גרין והכלב נורמן
אם הייתם ביום רביעי אחר הצהריים בגינת כסלו-טבת, ודאי הייתם עדים למסיבת יום ההולדת הלא שגרתית של יותם גרין ממודיעין. המסיבה כללה בין היתר מופע להטוטנות, פריזבי, חישוקים וגם כלב חינני ומקסים.
אבל מה שלא ידעתם הוא שבמסיבת יום ההולדת גייסה משפחתו של יותם, חבריו לגן אשל והוריהם יותר מ־900 שקל עבור כלב ששמו נורמן.
נורמן, כלב תרפיה מארגון 'צליל מית"ר', המסייע בעזרת כלבי שירות וכלבי תרפיה למגוון רחב של אוכלוסיות, רגיל לקום בבוקר ולצאת לעבודתו בבית החולים שבו הוא משמש כלב טיפול. ואולם, לאחרונה נורמן שבר שתיים מרגליו בזמן ששיחק, ולכן הוא זקוק לטיפול רפואי.
לקראת מסיבת יום ההולדת של יותם, התבקשו ילדי הגן והוריהם שלא לקנות מתנות בחנות רגילה עבור יותם, אלא בחנות המתנות המאולתרת שהוקמה בגן השעשועים.
אמו של יותם, רוני גרין, סיפרה על המסיבה המיוחדת. "לפני האירוע רכשנו שלל מתנות, כולם דברים שיותם באמת צריך או רוצה, כמו מתלה לתיק, קופסת אוכל, סברסים, ערכות יצירה ועוד. בזמן מסיבת יום ההולדת ילדי הגן והוריהם הגיעו ורכשו מתנות בדוכן המאולתר שהקמנו, בסכום מצטבר של 650 שקל. הילדים נהנו מאוד לשלשל את השטרות והמטבעות לצנצנת, בידיעה שהכסף ייתרם לכלב נורמן. ביום למחרת ציירו ילדי הגן ציורים וברכות לנורמן, וכל אלה עשו את דרכם לנורמן יחד עם 650 שקל מקופת המתנות ו־250 שקל מסבא וסבתא של חתן השמחה".
גרין ביקשה למסור כמה מילות תודה לילדים בשם נורמן: "ילדים וילדות יקרים, התרגשתי עד מאוד לקבל מכם כל כך הרבה אהבה. חיממתם לי את הלב, ובזכותכם אני כבר מרגיש קצת יותר טוב. מקווה להחלים מהר ולבוא לבקר אתכם בגן. שלכם בקשקושי זנב וליקוקים, נורמן, כלב התרפיה".
נורמן עתיד לבוא בשבוע הבא למודיעין כדי לבקר את ילדי גן אשל.