מוכנים לים? החל מהשבוע תוכלו לוותר על הרכב או המונית ולעלות בשבת על אוטובוס שייקח אתכם ממודיעין הישר לחוף הים בפלמחים או לסינמה סיטי בראשון לציון. את היוזמה מובילה עיריית מודיעין בשיתוף אגודת "נוע תנוע".
1 צפייה בגלריה
חוף פלמחים | צילום: אביגיל קדם
חוף פלמחים | צילום: אביגיל קדם
חוף פלמחים | צילום: אביגיל קדם
המהלך החל להתגבש לפני כחודש בפגישה בין ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, עם יו"ר מועצת הנוער, איתי מיכאלי, שהעלה בפניו את הצורך בהסעות מסודרות בימי שבת ממודיעין מכבים-רעות לחוף הים עבור תושבי העיר ובעיקר עבור צעיריה.
האוטובוס, שזכה לכינוי - ה"ימבוס", יחל לפעול ביום שבת הקרוב (ה- 15.6). האוטובוס הראשון ייצא בשעה 11:30, ובכך יצטרף לקווים שאגודת "נוע תנוע" מפעילה עצמאית בשנים האחרונות בתל אביב, רמת גן, גבעתיים ובאר שבע.
עלות הנסיעה באוטובוסים החדשים תעמוד על 10 שקלים בלבד. הרישום לנסיעה יתבצע באתר עמותת 'סחלבים', אגודת 'נוע תנוע' ו'אתר העירייה', בהם מופיעים גם מסלול הנסיעה ומפת התחנות המלאה.
"יש צורך ממשי בקו אוטובוס בימי שבת שייקח את בני הנוער לים וגם יחזיר אותם בבטחה. האוטובוס יחסוך את עלויות הנסיעה היקרות והמיותרות במוניות ואת הצורך בהסעות של ההורים", אמר יו"ר מועצת הנוער, איתי מיכאלי ובירך על ההחלטה.
על כך הוסיף ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס ואמר: "במודיעין יש הכל בשביל הילדים שלנו חוץ מדבר אחד – הים. לכן אנחנו מתכוונים להפעיל לטובתם קו אוטובוס שיאפשר להם לנסוע לים בשעות הבוקר המאוחרות ולחזור הביתה לקראת הערב, לנוח ואז לצאת שוב לפעילויות שהכנו להם כאן אצלנו בעיר".
ואת הדברים סיכם מייסד ויו"ר נוע תנוע, רועי שוורץ תיכון שאמר: "עיריית מודיעין מכבים רעות מדגימה אחריות מה היא. העירייה תאפשר לתושביה הצעירים של העיר לבחור איך לבלות ביום השבת, כרצונם".