מכתב שרשרת: "חיים, לאור הערכתי הרבה אליך על תרומתך למודיעין ולתושביה, אני רואה לנכון להעלות בפניך את הצעתי למנות ממלא מקום בתקופה בה תהיה עסוק בניהול מטה הבחירות של בנימין נתניהו בפריימריז של הליכוד.
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
"בתור ראש עיריה שקדן שרואה את טובתה של העיר ושל תושביה לנגד עיניו, היעדרותך לצורך מילוי תפקידך כראש מטה הבחירות בפריימריז, מחייבת מינוי של ממלא מקום שימשיך את עבודתך השוטפת בעיריה בשבועות הקרובים. צעד זה ימנע עיכוב בטיפול בנושאים בוערים במודיעין". כך כתב שרון מעוז, יו"ר תנועת 'מודיעין של כולנו', במכתב ששלח בתחילת השבוע לראש העיריה, חיים ביבס.
קשה לומר שמדובר במכתב תמים, ובכל זאת מפתיע כיצד המכתב הזה הצליח להוציא את ביבס משלוותו. שעות ספורות לאחר שנשלח המכתב התבשר מעוז שהוא מודח מתפקידו כרכז מתנדבים ביחידה הסביבתית, תפקיד אותו לקח על עצמו בהתנדבות.
מעוז, מצידו, לא נשאר חייב. "מאוד מוזר שראש העיריה מטריח את עצמו להדיח אותי מתפקיד התנדבותי. אבל העובדה שהוא זוכה לשקט תעשייתי מצד המועצה, גורמת לביקורת הקטנה הזו פתאום להישמע כצעקות. על רקע השקט המוחלט בו ראש העיריה פועל, מוזר לו שמישהו בא פתאום ומבקר אותו. ראש העיריה צריך לדעת לשמוע ביקורת. אני לא אופוזיציה, אני אלטרנטיבה. אין אופוזיציה במודיעין", אומר מעוז.
מה הבעיה שביבס יעשה במקביל את שני התפקידים? "אני עושה את זה לא כי הוא עושה עבודה רעה אלא כי זה לא לעניין. אם הוא חושב שהוא חי בעיירת פיתוח הוא טועה. יש פה המון עבודה וראש עיריה שמרשה לעצמו להיות גם ראש מטה בחירות, אז הוא לא לגמרי עם העיר שלו. למודיעין מגיע ראש עיריה במשרה מלאה".
ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, התבקש להגיב אבל בחר להעביר את הפנייה לדובר העיריה. מעיריית מודיעין נמסר בתגובה: "אין כל קשר בין תפקידו של ראש העיריה, חיים ביבס, כראש מטה הבחירות של ראש הממשלה לבין עבודתו השוטפת בניהולה וקידומה של העיר, כפי שעשה עד כה. אם מעוז היה בעל ידע וניסיון מוניציפלי הוא היה מבין זאת וחוסך את המכתב שכל תכליתו היא קבלת כותרת בעיתון, ולא מעבר לכך.
"לא ברור מהיכן מעוז המציא לעצמו את תפקיד 'רכז המתנדבים' ביחידה הסביבתית. מעוז סייע בהתנדבות כמו פעילים רבים נוספים בשכונת אבני חן להטמעת פרויקט הפרדה במקור, ובעקבות סיום השלב הראשון ומעברו לשכונה הבאה, שכונת המגינים, שוחח מנהל היחידה הסביבתית עם חלקם והודה להם על פעילותם.
"הפארק הטכנולוגי בעיר, בו עובדים כיום מאות מתושבי העיר, נמצא בתנופת פיתוח חסרת תקדים. בשלוש השנים האחרונות שווקו מגרשים בהיקף של יותר מ־200 מיליון שקל ואת פירותיהם נראה בחודשים הקרובים.
"מעבר לדיבורים ומכתבים, שרון מעוז לא עשה או קידם אף לא נושא אחד בעיר. לפני שהוא מעביר ביקורת ומטיח האשמות בתחומים בהם הוא לא מבין, עדיף לו שייתן מעט כבוד לאנשים העוסקים בעשייה, יברר את העובדות וילמד דרך ארץ מהי".
הכתבה המלאה מתפרסמת בסוף השבוע ב"ידיעות מודיעין"