זוכרים את הנרצחים באולימפיאדה: כיתות הספורט של תיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין זכו לכבוד רב כאשר נבחרו לשמור על הדגל האולימפי במהלך טקס הזיכרון לי"א חללי מינכן. כיתות הספורט בתיכון רבין נקראות על שם י"א חללי מינכן שנרצחו באולימפיאדה בשנת 1972. כחלק מהפעילות השנתית, התלמידים לומדים על הספורטאים ומאמצים את האנדרטה שהוקמה לזכרם ליד מושב שילת.
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
כמדי שנה, גם השנה נערכה הצעדה המסורתית לזכר י"א הספורטאים, כאשר השנה לפני הצעדה יצאה רכזת כיתות הספורט, אילנה לוי־בלוך עם נציגי כיתות הספורט מכיתה ט' לטקס הארצי שהתקיים בנוכחות משפחות החללים ובכירי הספורטאים הישראלים. בטקס הניחו התלמידים זר בשם בית הספר וקיבלו למשמרת בבית הספר לצד סמל בית הספר את הדגל של הוועד האולימפי.
שי בשארי, שייצגה את בית הספר ביחד עם דור פרטוש, מספרת כי "ייצגנו בגאווה את בית הספר בטקס מאוד מרגש. במיוחד התרגשתי מהרגע בו נפגשנו עם בני משפחותיהם של הנרצחים שסיפרו לנו על יקיריהם. כמו כן, זכיתי לפגוש ביעל ארד המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל שאיחלה לי בהצלחה".
ביום שלישי שעבר התקיימה הצעדה המסורתית של בית הספר לזכר י"א חללי מינכן ביער בן שמן. התלמידים צעדו בחולצות לבנות שהוכנו במיוחד לאירוע ונשאו את דגלי ישראל ודגל העיר מודיעין, מכבים־רעות. בסוף הצעדה, התלמידים שמעו הרצאה מפי שיאן ישראל בקפיצה לגובה, קוסטה מטוסביץ' שהוא גם תושב העיר. מטוסביץ' דיבר עם התלמידים על תכונות האופי שספורטאים זקוקים להם כדי להצליח. ההרצאה הותירה רושם רב על התלמידים שהקשיבו בעניין רב. הצעדה הסתיימה בטקס מרגש באנדרטה בו הושבעה כיתת הספורט החדשה משכבת ז'.
בטקס השתתפו נציגי המשפחות השכולות, אייל שפירא, בנו של מאמן האתלטיקה עמיצור שפירא ז"ל, שנרצח באולימפיאדת מינכן. שפירא שיתף את התלמידים בזיכרונותיו מהיום שבו קיבל את ההודעה על רצח הספורטאים ובהם אביו, והודה לתלמידים על כך שהם שומרים על זכר הנרצחים ומקיימים מדי שנה את הצעדה לזכרם.