קרקס או דמוקרטיה?: הנה עוד דרך לשכנע חברי מועצה בצדקת הדרך. בישיבת מועצת העיריה שהתקיימה במודיעין בשבוע שעבר, הזמין חבר המועצה אלכס וינרב 15 בעלי כלבים לבניין המועצה כדי לשכנע את החברים בחיוניות ובצורך להקים פארק כלבים בעיר.
בואו להצטרף לעמוד הבית של "ידיעות השפלה"
וינרב ביקש מבעלי הכלבים שיגיעו לבניין, ובכך להמחיש את הצורך בהקמת פארק כלבים, יוזמה אותה הוא מקדם באחרונה. אלא שהעיריה בתגובה הזמינה את מפקד משטרת מודיעין שמנע את כניסתם של הכלבים לבניין העיריה, בין היתר גם את כניסתו של וינרב שהגיע עם כלבתו.
אלכס וינרב ניסה השבוע להסביר את פשר הצעד בו נקט. "ביוזמת תושב מכבים, ישי קשלר, הזמנו לבניין העיריה כחצי שעה לפני תחילת ישיבת המועצה בעלי כלבים עם כלביהם שיגיעו ויידברו אל ליבם של חברי המועצה וייבקשו מהם שיצביעו בחיוב על הצעתי להקים כבר עתה עוד שני פארקים לכלבים בגודל ובמפרט המתאים. כ־15 בעלי כלבים עם כלביהם כולל אני עם כלבתי אכן הגיעו. שוחחנו עם מספר חברי מועצה, לא כולם היו ידידותיים, ודי התחמקו מלדון עמנו בנושא". לדבריו, הנהלת העיריה ידעה על כוונתו.
"פירסמנו שאכן נגיע עם הכלבים שלנו לפתח בית העיריה ועל כוונתנו שישתתפו בישיבה מספר בעלי כלבים ויינסו לתאר לחברי המועצה את מצוקת הכלבים".
וינרב התייחס גם לנוכחות המשטרה שהוזמנה ואמרה: "הנהלת העיריה הזמינה את מפקד משטרת מודיעין שהגיע בעצמו יחד עם 3-2 שוטרים נוספים כדי לסלק את בעלי הכלבים וכלביהם מפתח בניין העיריה. עד לאן הגענו שהנהלת עיריה מסלקת תושבים המביעים את תיסכולם בשל חוסר בפארקים לכלבים הקיים בשטח ומאי כיבוד הבטחות והסכמים?".
בתגובה לטענות אמר סגן ראש העיריה, אילן בן סעדון: "ראיתי כלבים עם ניידת משטרה ומספר שוטרים שמונעים את כניסתם של הכלבים לבניין העיריה. אני חושב שזה הזוי מה שקורה, הניסיון הפופוליסטי של אלכס להפוך את ישיבות המועצה לבמה פוליטית וקרקסית הוא מיותר ולא מכבד את אף אחד מחברי המועצה, עובדיה ובטח את תושביה. במקביל, נקבע כבר פגישה שגם אני הוזמנתי אליה, בנושא הקמת פארק כלבים נוסף, שחברים בה נציגי בעלי הכלבים שהגיעו לישיבה בשבוע שעבר".
גורם בכיר בעיריה אמר': "אלכס וינרב מנסה לקבל כותרות פופוליסטיות כדי לכסות על כשלונות העבר. בזמן כהונתו כסגן ראש העיר בשכר הוא לא הצליח להקים אפילו פארק כלבים אחד, אנחנו לא ניתן לווינרב להפוך את ישיבות מועצת העיר לקרקס".
מדוברות עיריית מודיעין נמסר בתגובה: "דרך קבע חבר המועצה אלכס וינרב זורה חול בעיני הציבור ולא נותן לעובדות לבלבל אותו. בתחילת הקדנציה התברר כי אחרי חמש שנים בהן כיהן וינרב כסגן ראש העיר בשכר האמון על הנושא הסביבתי, אין אף תוכנית מאושרת להקמת פארק כלבים ואף הרשאה תקציבית לכך, ובכל שנות כהונתו לא הקים אפילו לא פארק אחד.
ראש העירייה, חיים ביבס, החל לפעול בנושא עם כניסתו לתפקיד, והוא הראשון שהקים פארק כלבים בעיר. כפי שהודיעה העיריה בעבר, ראש העיר ימשיך לעשות כך גם במקומות נוספים בעיר".