מרעננים את השורות: את פניהם של תלמידי בית ספר "עידנים" ובית ספר "הצומח" בשכונת הכרמים יקדמו באחד ספטמבר מנהלים חדשים.
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
במסגרת ההכנות של מינהל החינוך לקראת שנת הלימודים תשע"ב התקיימו לפני כשבוע במשרד החינוך מכרזים לבחירת שני מנהלים, אחד במקומה של אביבה דביר שניהלה את "עידנים" ופרשה, והשני עבור בית הספר הממלכתי "הצומח" בכרמים, שזקוק למנהל. במכרז להנהלת בית ספר "עידנים" זכתה עמליה ליידרמן ולהנהלת בית הספר הממלכתי "הצומח" נבחר עתניאל גלילי.
ליידרמן, תושבת העיר, בעלת תואר ראשון במתמטיקה ותואר שני במדיניות ומינהל ציבורי, הייתה המנהלת שהקימה את בית ספר "חוט השני" בשכונת אבני חן, בין השנים 2006־2008. הקיץ שבה ליידרמן לישראל אחרי שליחות בשירות המדינה, הישר לשירות בית הספר.
עתניאל גלילי, גם הוא תושב העיר, שימש במשך ארבע שנים כמנהל בית הספר "עדיהו" בבית שמש ובעל תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני במינהל וחינוך. בין המשימות העומדות בפני גלילי ישנה התמודדות עם הנסיבות של מיקום בית ספר "הכרמים" שיפתח את שנת הלימודים במתחם תיכון עירוני ד', נתון אשר העלה את חששם של הורים רבים. מינוי שני המנהלים מצטרף למינויה של ריקי נגרי שנבחרה להיות מנהלת תיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין לפני כחודש.
מנגד, בבית הספר הממלכתי דתי "משואות נריה", שם ניהלו ההורים מאבק להדחת מנהלת בית הספר שמחה שוורץ, לא מתבצעים מהלכים להחלפתה ומסתמן כי משרד החינוך לא נענה לבקשתם ועל אף המאבק הממושך המנהלת לא תוחלף בשנת הלימודים הקרובה.