מי אמר אייל גולן ולא קיבל?: יום העצמאות השנה צפוי להיות שמח במיוחד, עם מגוון הופעות בכל רחבי העיר. הטקס המרכזי, שיתקיים ב־9 במאי באמפי בעמק החולה, יכלול שידור טקס הדלקת המשואות מהר הרצל, מופע רקדנים קהילתי, מופע זיקוקי דינור, וכן הופעה של אייל גולן ולהקתו. את המופעים ארגנה העירייה, בעלות של כ-600 אלף שקל, כשההופעה של אייל גולן עולה 120 אלף שקל.
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
למי שיבחר לוותר על האירוע המרכזי, מוצעות שלל אפשרויות נוספות: טקס שיתקיים במכבים באותה שעה בהנחייתו של הבדרן טל פרידמן ("ארץ נהדרת"), וילווה בלהקות מקומיות ובזיקוקי דינור. בישפרו סנטר תוקם במת נוער, בה יופיעו הזמר הראל מויאל, להקת "בית הבובות" והרכבים מקומיים. האירוע ממשיך מסורת מצליחה של בימות נוער, לאחר שבשנה שעברה נכחו במופע קרוב ל-5,000 איש.
גם למגזר הדתי מתוכנן מופע, כאשר במתחם האולפנא תופיע הלהקה "כלים שלובים". באירוע יתארח הזמר אודי אולמן, זמר מצליח בארץ ובחו"ל, וכן להקת "אוף שימחע'ס". גם השנה תימשך מסורת השירה בציבור, עם ערב שירה מסורתי ומיטב שירי הלהקות הצבאיות, בהנחיית יוסי לב ובהשתתפות רוחמה רז, אהרון פררה, מוטי זרגרי ועוד. הערב יתקיים ב-23:00 בלילה, בגבעת הברושים במכבים.
לפני השמחה הגדולה, כמו בכל שנה, מציינים את ערב הזיכרון בטקסים שונים בעירוני ב' ובתיכון מו"ר. הטקס המרכזי יתקיים באמפי עמק החולה.
למרות האירועים הצפויים לנו, היו אנשים שראו בסכומים המוצעים הגזמה. "זה נחמד שמשקיעים בנו, אבל אלו סכומי עתק", אומר ניב הדרי, תושבי העיר. "אני לא רואה סיבה שלא יכלו לעשות רק שתי במות, לקצץ עלויות ולהשקיע את הכסף במקום טוב יותר, כמו רווחה ונוער".