פגישה מקצועית: שר התקשורת ח"כ משה כחלון ביקר בשבוע שעבר במודיעין, מכבים-רעות ופגש את נציגי העירייה בראשות ראש העיר חיים ביבס. השר סייר בפארק ענבה ובאזורי התעסוקה והמלאכה של העיר, וכן שמע סקירה על התפתחות העיר ותוכניות הבנייה העתידיות.
בפגישה מקצועית עם נציגי המשרד והעירייה עלו מספר נושאים הקשורים לעיר. נושא שירותי הדואר בעיר עלה כאשר עודכן בפגישה ע"י הצדדים כי הקמת מבנה קבע מרכזי לדואר עומד בפני אישור סופי כאשר כבר נעשתה פנייה למנהל מקרקעי ישראל להקצאת קרקע שתכלול קומפלקס משולב, באזור מרכז העיר, לבית דואר מרכזי וסניף של הביטוח הלאומי.
בפגישה הוחלט כי עד להקמת המבנה ייעשה ניסיון לפתוח סניפים קטנים נוספים של הדואר בעיר, כאשר אחת הבעיות המרכזיות היא מחסור בנכסים פנויים לפתיחת סניפים. נציגי העירייה והדואר יפעלו לאתר נכסים מתאימים לצורך כך על מנת להביא לשיפור בשירותי הדואר.
עוד עלה בפגישה נושא מרכז חלוקת הדואר במכבים ורעות שאינם מקבלים דואר ישירות לבתיהם, אלא דרך מרכז חלוקה מקומי. השר הודיע כי המשרד תומך במעבר לחלוקה רגילה על פי בתים וראש העיר חיים ביבס ביקש לבדוק האם תושבי מכבים ורעות מעוניינים בכך בעזרת משאל תושבים.
נושא נוסף שעלה בפגישה הוא קידום הקמת תשתית אינטרנט מהיר ברחבי העיר. זוהי תוכנית פיילוט של משרד התקשורת הנעשית בשיתוף חברת החשמל וחברת אורנג' המעניקה אינטרנט מהיר במחיר זול יותר על בסיס תשתית החשמל הקיימת. השר כחלון סיפר על המיזם ואמר כי משרדו מעוניין לעשות זאת בצורת אשכולות, כאשר כל אשכול כולל עיר חזקה ועיר חלשה יותר. השר הבטיח לבדוק את האפשרות לבצע את הפיילוט של המיזם בעיר, בעיקר בזכות התשתיות החדשות שלה המתאימות לכך.