תושבי מודיעין התרגלו במהירות לרכבת שהגיעה לעיר לפני כשנתיים ועכשיו מגיעות גם התלונות על תדירות הרכבות בשעות הבוקר ועל כך שבין השעות 8:00 ו־9:00 יש מעט מדי רכבות ויותר מדי צפיפות. "אני עובדת בתל אביב ומשתמשת ברכבת על בסיס יומיומי", מספרת תושבת שכונת מוריה.
"הבעיה היא, שמלבד הנסיעה אל תחנת הרכבת ומשם למקום העבודה שלי, אני מתעכבת בתוך הרכבת עצמה. הנסיעה לתל אביב אורכת כמעט שעה ובסך הכל אני בדרכים ממודיעין לתל אביב במשך כשעה וחצי".
גם אל יו"ר תנועת מודיעין של כולנו, שרון מעוז, הגיעו תלונות של תושבים, ולכן הוא פנה באחרונה למנכ"ל רכבת ישראל, חקי הראל, בבקשה לפעול לשיפור השירות שמעניקה החברה לתושבי מודיעין, באמצעות הגברת תדירות הרכבות היוצאות ממודיעין לכיוון תל אביב בשעות הבוקר ובאמצעות הוספת קו רכבת ממודיעין לרחובות.
בשבע שעבר נפגשו מעוז ונציגי הרכבת ודנו באפשרות להוספת קווים ממודיעין לתל אביב בשעות העומס. "נאמר לנו שכבר לפני מספר ימים התקבלה החלטה לבטל את 'קרון השמורים' בימי א' בהם שורר עומס רב ברכבת ובנוסף, בשאר ימות השבוע יינתן לפקח חופש בשיקול דעת אשר יאפשר לו להתיר לנוסעים לשבת בקרון השמורים בימים בהם שורר עומס", מסביר מעוז.
"עוד נאמר לנו שבשנת 2010 נוספו שתי רכבות מתל אביב למודיעין בשעות הערב המאוחרות. אך לדעתנו, הבשורה הגדולה לתושבי מודיעין תגיע בשנת 2012, אז מתוכננת רפורמה משמעותית ברכבת ישראל אשר במסגרתה תשודרג שיטת האיתות, ותאפשר נפח גדול יותר של רכבות על המסילה באזור נתיבי איילון וכתוצאה מכך תיתוסף רכבת ממודיעין לתל אביב בשעות הבוקר".
מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "בשנים האחרונות נמצאת הרכבת בתנופת פיתוח, יחד עם עלייה משמעותית במספר הנוסעים: נסללים קווי רכבת חדשים, משודרגים הקווים הישנים, נרכשו עשרות קרונות נוסעים חדשים והוקם מערך פיקוד ושליטה חדיש. בין השאר, הקימה הרכבת במודיעין שתי תחנות מהמתקדמות בארץ, ובכך סייעה לבסס את מעמדה של העיר ולהעלות את ערך הנדל"ן.
"חשוב לציין כי כיום בשעות העומס, בהן קיים ביקוש גבוה של נוסעים, מפעילה הרכבת את כל הציוד הנייד הזמין העומד לרשותה ופועלת בתפוסה מלאה. עם תום רכש הקרונות והקטרים ובהתאם להתקדמות עבודות התשתית תיבחן האפשרות להוספת רכבות בקו מודיעין-ת"א".