חוזרים הביתה: הגיעה לסיומה תוכנית חילופי נוער "שגרירים צעירים" שזימנה מפגש בלתי אמצעי בין בני הנוער משתי המדינות ואפשרה מפגש תרבותי, לימודי- ייצוגי.
תחילת המסע היה לפני כשלושה שבועות כאשר מישראל יצאה המשלחת של 40 תלמידי כיתות י"א מחיפה, ראשון לציון, הכפר הירוק וכמובן, מודיעין, מכבים-רעות. במהלך השבוע בו שהו הישראלים ממודיעין בארצות הברית הם התארחו אצל משפחות של תלמידים בני גילם, שם הופיעו בפני תלמידים בבתי הספר, סיירו בעיר וייצרו מעגלי הכרות עם בני הנוער המקומיים ודרכם העבירו את הצד של ישראל אותו עד כה לא זכו להכיר ולאחר מכן יצאו לסמינר בוושינגטון ובניו יורק.
לאחר מכן המשלחת מארה"ב הגיעה לביקור גומלין של שבועיים בישראל. במסגרת הביקור בעיר, התארחו התלמידים האמריקאים אצל התלמידים הישראליים, ביקרו בבתי הספר בעיר והשתתפו בפעילויות חינוכיות חברתיות ותרבותיות בהן קומזיץ, ברביקיו וכן הלאה.
מלבד זאת יצאו השגרירים הצעירים גם לסיורים ברחבי הארץ כאשר יום אחד יוחד לטיול בירושלים השגרירים ביקרו ב"מיצג שרשרת הדורות", מיצג המדבר על ההיסטוריה של ירושלים לאורך הדורות באמצעות פסלי זכוכית, ביקור בכותל וכן ביקור מרתק בבית המשפט העליון במהלכו נפגשו בני הנוער עם נשיאת בית המשפט העליון, השופטת עדנה ארבל, שדיברה על חופש הביטוי, מערכת היחסים בין מערכת המפשט לכנסת ולממשלה, וענתה על שאלות הילדים.
זיוה אסא, אחראית קשרי חוץ בעירייה המלווה את המיזם מספרת: "הפרויקט יצא לדרך לפני כשנה כאשר מודיעין, מכבים-רעות השתתפה בפעם הראשונה במשלחת של המועצה הציבורית לחילופי נוער. משלחת הנוער בדומה לכלל משלחות הנוער שייצגו את העיר וישראל קצרה הצלחה גדולה מאוד והביאה כבוד גדול לעיר ולמדינה".