בזכות התושייה: למי שתהה מדוע הורד השבוע הדגל של חברת ההיטק מוביילאקסס מבניין החברה במתחם איירפורט סיטי, התשובה היא ציפור, שניצלה הודות לתושייה של אחד המנהלים בחברה ומחלץ של "אגודת צער בעלי חיים בישראל-תל אביב".
ביום שלישי בשבוע שעבר הגיעו עובדי הבניין לעבודה ונתקלו בציפור מסוג פשוש, שנכנסה בטעות לחלל הלובי ונכלאה בו ללא יכולת לצאת החוצה. הציפור האומללה התעופפה לה בחלל הלובי, תוך שהיא נתקלת בשמשות, כשאיש לא יכול לעזור לה.
עובדי חברת מוביילאקסס (טכנולוגיה להעברת שירותי תקשורת מרובים מספקים שונים) התקשרו למספר לוכדי ציפורים ולארגונים שונים ונתקלו בסירוב מצד כולם להגיע ולחלץ את הציפור. לאחר קבלת כל הסירובים, החליט אחד מעובדי החברה ליצור קשר עם "אגודת צער בעלי חיים בישראל-תל אביב", ששלחה למקום מיד את אייל גטניו, מחלץ האגודה.
לדברי דוברת "אגודת צער בעלי חיים בישראל-תל אביב", רות רובינשטיין, גם ניר סופר, מנהל ה-IT ואבטחת המידע של החברה הצטרף למבצע החילוץ ובמשך כשעתיים ניסו השניים לעייף את הציפור על מנת שיצליחו לתפוס אותה. בסופו של דבר החליטו השניים להוריד את דגל החברה ולהשתמש בו לצורך חילוץ הציפור.
החילוץ הסתיים בהצלחה, לאחר שסופר וגטניו רצו בלובי עם הדגל המתנופף, וכך הצליחו לתפוס את הציפור. לאחר שהציפור נבדקה ונמצאה בריאה, היא שוחררה בחוץ.
לדברי אייל גטניו, מחלץ "אגודת צער בעלי חיים בישראל–תל אביב": "מדובר בציפור פשוש שהייתה תשושה ועייפה מאוד, אך מעבר לכך היא הייתה במצב טוב. ציפורי הפשוש חיות באזורים סבוכים ולא במקומות פתוחים ולכן, ככל הנראה, היא נקלעה לתוך לובי הבניין. אילולא היינו מחלצים את הציפור, סביר להניח שהיא הייתה מתה מאפיסת כוחות ומהלחץ שבו הייתה נתונה".