לקראת ביצוע: ראש עיריית מודיעין ויו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית, חיים ביבס, הביא לאישור דירקטוריון החברה בישיבתה האחרונה הצעה לפיה רווחי החברה בשנתיים הקרובות יוקדשו עבור תחום הנוער בעיר. מדובר בהחלטה חדשנית אשר תבוא לידי ביטוי, על פי הבטחת החברה הכלכלית, בבנייה ובשיפור מבנים ומיזמים עבור תנועות הנוער בעיר ובפעילויות שונות.
בישיבתם הבאה צפויים חברי הדירקטוריון להציג את תוכנית העבודה בנושא. מאז כניסתו של מנכ"ל החברה הכלכלית, דורון ברק, לתפקידו בתחילת שנת 2009, עברה החברה מהפכה ניהולית, כאשר החלה לטפל בפרויקטים המרכזיים של העיר ובהם בניית הבריכה העירונית, פתיחת פארק ענבה ובניית מוסדות חינוך ובתי כנסת. בנוסף, היא השלימה לאחרונה את בנייתו של בית הצופים החדש של שבט "יובל" ברחוב עמק בית שאן, בשכונת המגנים. מראש העירייה נמסר כי זוהי רק תחילת הדרך ובנוסף יש בכוונת החברה לבנות מועדוני נוער ובתים לתנועות נוער בשכונות נוספות בעיר.
הדוחות הכספיים של החברה, מעידים על הצלחה: בשנת 2008, טרם כניסתו של המנכ"ל ברק לתפקידו, המחזור הכספי של החברה עמד על 16 מיליון ו-200 אלף שקל כאשר החברה סיימה את שנת התקציב בהפסד נקי של 200 אלף שקל.
בשנת 2009 קפץ מחזור החברה לסכום של 17 מיליון ו-600 אלף שקל כאשר היא עברה למגמת רווח וסיימה את שנת התקציב בעודף של 850 אלף שקל. תחזית החברה לשנת 2010, כפי שהוצגה בישיבת האסיפה הכללית האחרונה של החברה, כוללת קפיצה משמעותית עם מחזור כספי של למעלה מ-32 מיליון שקל. כאמור, כספי הרווח של החברה בשנתיים הקרובות, אשר צפויים להמשיך ולגדול בהתאם להיקף העבודה בחברה הכלכלית, יוקדשו לקידום תחום הנוער בעיר. בסמוך לערב חג הסוכות התקיים ביוזמתו של המנכ"ל ברק אירוע הוקרה בבריכה העירונית, לחברי השכבה הבוגרת והמדריכים של כלל תנועות הנוער בעיר לקראת פתיחת שנת הפעילות.
"יש במודיעין נוער מצוין ואין ספק כי השקעת הרווחים של החברה הכלכלית בשנתיים הקרובות תסייע רבות ליצירת מוקדי פעילות וקידום תנועות הנוער בעיר באופן חסר תקדים", אמר ברק. "תנועות הנוער והשכבות הבוגרות המובילות אותן הן חוד החנית של הנוער בעיר, המוביל בכל הקריטריונים הארציים של התנדבות ופעילות חברתית. ערב הכיף בבריכה הוא רק המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם על מנת להודות להם על תרומתם והעבודה החשובה שהם עושים עבור ילדי העיר בתחום החינוך הבלתי פורמאלי".