הישג מרשים לתושבי מודיעין–מכבים–רעות חברי קופת חולים כללית בכל הקשור למתחסנים במנת הדחף השלישית של החיסון נגד קורונה: נכון לשעות הערב של יום שלישי, התחסנו בעיר 13 אחוזים מהתושבים שאמורים לקבל את המנה בשלב זה, בני 60 ומעלה ובעלי מערכת חיסונית מוחלשת.
1 צפייה בגלריה
ד"ר יעל קובלסקי עם אמה, סימון מטראי
ד"ר יעל קובלסקי עם אמה, סימון מטראי
ד"ר יעל קובלסקי עם אמה, סימון מטראי
(צילום: באדיבות דוברות כללית)
לשם השוואה, נכון לעכשיו, אחוז המתחסנים הארצי במנה השלישית מבין הזכאים לקבל את החיסון בשלב זה, עומד על 6 אחוזים.
המרפאה המרכזית של קופת חולים כללית במודיעין היא מרפאת מוריה במרכז העיר שם נערך מבצע החיסון הגדול ביותר בתחום העיר והאזור. בין מי שהגיעו להתחסן במקום השבוע היתה ד"ר יעל קובלסקי, מנהלת מרכז בריאות הילד ברמלה שהגיעה למרפאת מוריה עם אמה, סימון מטראי.
קראו גם:
"אני מרגישה שעשיתי את הדבר הנכון, החיסון השלישי חשוב לי מבחינה בריאותית ויאפשר לי לקיים את השגרה שלי ולהיפגש עם המשפחה והסובבים אותי באופן רגוע יותר", אומרת מטראי.
"זה לא מספיק שאנחנו המבוגרים נצא להתחסן, אני קוראת לכל מי שעוד לא יצאו להתחסן לצאת בהקדם כדי לעזור לכולנו לצאת ממגיפת הקורונה".
הבת, ד"ר קובלסקי, מחזקת: "החיסונים עובדים, יעילים ובטוחים וזו הדרך היחידה בה נוכל להגן על עצמנו, על הסובבים אותנו ועל היקרים לנו ולהמשיך לנהל את שגרת חיינו לצד הקורונה".
אביבה מתן, 67, תושבת העיר, מתכננת גם היא להתחסן: "הילדים שלי קבעו לי תור ליום חמישי הקרוב ואני אלך בשמחה בתקווה שכל הסיוט הזה כבר יהיה מאחורינו".
בקופת חולים כללית מקווים לחסן כ-700 אלף איש בקבוצת הגילאים של בני 60 ומעלה בהקדם האפשרי ועל מנת לעמוד ביעד ובביקוש הגבוה פתחה הכללית במחוז מרכז 21 מחתמי חיסונים עם יכולת חיסון של 3,500 איש מדי יום.
עד כה התחסנו ברחבי הארץ למעלה מ–70 אלף אזרחים במנה השלישית.
כל העדכונים - חדשות מודיעין