מקבל הכרה: למעלה משני עשורים לאחר שהחל את פעילותו למען העיוורים ולקויי הראייה זכה השבוע אלי שרוני, תושב מודיעין – מכבים – רעות, לכבוד והכרה ברמה לאומית אחרי שנבחר, כאחד מ–40 פעילים חברתיים בכל רחבי הארץ, לקבל את פרס מפעל הפיס ורשת קשת לאנשים התורמים בצורה משמעותית לקהילה.
2 צפייה בגלריה
אלי שרוני
אלי שרוני
אלי שרוני
(צילום: עמותת פעול"ה)
לפני כעשור מיסד שרוני את פעילותו הציבורית – חברתית והקים את עמותת פעול"ה (פותחים עיניים ולב לצרכי העיוורים) שמרכז פעילותה הוא בעיר מודיעין ובשטחים הפתוחים מסביב לעיר, בעיקר ביערות באזור השפלה והמרכז.
מאז, מדי חודש, מקיימים מתנדבי העמותה פעילויות מגוונות עבור אוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה – כולל אירועים מיוחדים למען בני נוער עם צרכים מיוחדים הכוללים רכיבה על אופניים בתחום העיר ובשטח.
קראו גם:
מטרת העמותה היא לקדם את איכות החיים ותרבות הפנאי של עיוורים תוך חיבור בינם לבין אנשים רואים בשלל פעילויות, שהמרכזית בהן היא רכיבה על אופניים לשניים, אופני טנדם – עליהם רוכב אדם רואה ומאחוריו, מסייע בדיווש, אדם עיוור.
"מרגש מאוד לקבל הוקרה והכרה אחרי כל כך הרבה שנים של עשייה שבאמת מבוצעת מכל הלב והנשמה של אנשי העמותה וכל מי שעזר לנו אי פעם", אומר שרוני הנרגש.
2 צפייה בגלריה
רוכבים בפעולה
רוכבים בפעולה
רוכבים בפעולה
(צילום: עמותת פעול"ה)
"גם החיבור שלי כתושב מודיעין לעיר והעובדה שיש לנו פעילות מרכזית ומשמעותית כאן ובשטחים מסביב, משמח מאוד ואני מקווה להמשיך בפעילות הזו עוד שנים רבות".
"אחרי הזכייה קיבלתי מאות ברכות מאנשים יקרים מרחבי הארץ ומכל העולם, כאלה שמכירים את פעילותנו וזה מחמם את הלב, אנחנו הרואים הלוקחים חלק בפרויקט מקבלים הרבה יותר ממה שאנחנו נותנים והכל באהבה".
לעדכונים - חדשות מודיעין