ביום שבת הקרוב, כמו בימי שבת בתקופה האחרונה, יוכלו תושבי מודיעין ליהנות מטעימות של יין שמייצרת אחת מתושבות העיר, שיר שמולביץ, שמזה מספר שנים מייצרת, באמצעות שימוש במתקן יקב שורק, מספר יינות בוטיק שהיא בעצמה מפתחת ומכינה.
3 צפייה בגלריה
שיר שמולביץ. אוהבת את זן ה'סירה' במיוחד
שיר שמולביץ. אוהבת את זן ה'סירה' במיוחד
שיר שמולביץ. אוהבת את זן ה'סירה' במיוחד
(צילום: קובי קואנקס)
את היינות שלה מפיצה ומוכרת שמולביץ בבר יין נייד הנושא את השם SHIRS’ Wine Truck, ומדי שבת, בין השעות 11:00-18:00, אפשר לפגוש אותה בו בחורשת הברושים שבפארק המנגלים שבמתחם ישפרו סנטר, בכניסה הצפונית לעיר ולטעום יין ולצידו גבינות ונשנושים.
כשהיא לא מכינה יין, שמולביץ, נשואה לניר ואמא לארבעה ילדים, עוסקת בשיווק דיגיטלי לעסקים ובכתיבת תוכן.

ככה הכל התחיל:

"כשהייתי סטודנטית היתה לי דירה ברחביה בירושלים, וכל ערב יצאתי למרפסת עם נרגילה וכוס יין. עם השנים, ויחד עם בן זוגי ניר, חובב יין בעצמו, התחלתי ללמוד כמה שיותר על יין, לבקר ביקבים, לארגן ערבי יין בביתי ואירועי טעימות ביקבים, וכחלק מזה – גם לייצר יין בעצמי".

3 צפייה בגלריה
שמולביץ בעגלת היין שלה
שמולביץ בעגלת היין שלה
שמולביץ בעגלת היין שלה
(צילום פרטי)

זה המותג שלי:

"המותג הוא Shir, ומוצר הפרימיום הוא ה'שיר – רז', יין אדום שמופק ממאה אחוזים של ענבי שיראז ממצפה רמון".


הזנים המובילים שלי:


"נכון לעכשיו, ברזומה יש שני סוגי יינות, עם 3 תוויות: 'שירבוט 2020' ('קברנה סוביניון', 12.5 אחוז אלכוהול מכרם רוגלית; 'שיר – רז 2021'; 'סירה', 13 אחוז אלכוהול מכרם שיזף במצפה רמון) ו'ים של געגוע', יין עם תווית מיוחדת ובה תמונה של שני הוריי בסירה, שייצרתי לזכרם, ולכן הוא הכי קרוב לליבי".


כמה בקבוקים אני מייצרת:


"עד כה ייצרתי 332 בקבוקים".


הכי אני אוהבת לשתות:


"אני אוהבת הרבה מאוד יינות מהארץ ומהעולם, אבל מתחברת במיוחד לזן ה'סירה'. היין שמועדף עלי מהעולם הוא 'פאוסטינו גראנד רזרבה' מאזור ריוחה, ספרד".

3 צפייה בגלריה
יין של שיר
יין של שיר
יין של שיר
(צילום: קובי קואנקס)

מקרה שזכור במיוחד?


"אמי, שנפטרה לפני שנה, זכתה לטעום רק את היין הראשון, והיא אמרה שזה אחד היינות הטעימים ביותר שהיא שתתה. אחת הסיבות שאני רוצה להמשיך עם זה היא שהיא כל כך תמכה ופרגנה, וזאת בשבילי אחת הדרכים להנציח את זכרה".


מה אומרים החברים והמשפחה?


"כולם, חברים ובני משפחה, מאוד מפרגנים".

קראו גם:

ובעתיד?


"אני חושבת להפוך זאת למקצוע, אבל בינתיים אני מגשימה את החלום בדרך קצת אחרת. יש לי את SHIRS – קרוואן היין הפרטי שלי. הוא מתגלגל ממקום למקום ומצויד במגוון יינות, גבינות, נשנושים, ויש גם מוזיקה".