מפגש מקרי אחרי שנים בין תושבת מודיעין, זמרת-יוצרת ומגישה את "לכתוב את הרגש" ענבל גרשקוביץ, ותושב מודיעין גם כן עמיר בניון, הוביל לדרך משותפת ולאלבום בניהולו של בניון - שיר ראשון לקראת אלבום שני שבדרך.
2 צפייה בגלריה
ענבל עמיר בניון ואודי תורג'מן המפיק של השיר
ענבל עמיר בניון ואודי תורג'מן המפיק של השיר
ענבל עמיר בניון ואודי תורג'מן המפיק של השיר
(צילום: פרטי)
החיבור בין גרשקוביץ לבין עמיר בניון הוא חיבור קרוב שהחל לפני שנים. עמיר מאד רצה לטפח זמרת צעירה ונשבה בקולה האחר והמיוחד של ענבל גרשקוביץ.
השניים החלו לעבוד על אלבום משותף וכבר עבדו על סקיצות למספר שירים, אבל החלום על עבודה משותפת התנפץ בגלל חילוקי דעות בין חברות התקליטים של השניים, מה שסיים את דרכם המשותפת.
2 צפייה בגלריה
ענבל גרשקוביץ
ענבל גרשקוביץ
ענבל גרשקוביץ
(צילום: אוהד גיגי)
גרשקוביץ החלה לעבוד על אלבום הבכורה שלה אשר יצא ב- 2014 וכלל דואט עם בעז שרעבי. במקביל השתתפה ענבל בעונה הראשונה של THE VOICE וגם היתה זמרת הליווי במופע המשותף של מתי כספי וריקי גל.
לאחר לידת בנה השני בעקבות עומס נפשי שהחל עוד בהריון, החליטה ביחד עם בעלה לארוז הכול ולנסוע לחיות בפרגוואי. "זו היתה שנה נהדרת עבורי", סיפרה ענבל למיינט מודיעין, "פרחתי, הופעתי בברים, שגרירויות עם נגנים מקומיים מיוחדים ונהנתי מכל רגע. בתום השנה הרגשנו שזה הזמן שלנו לחזור לארץ, לשורשים". עם חזרתה, החלה את חיפושה המחודש בארץ אחר דרכה המוזיקלית.
יום אחד פגשה לפתע, במרכז המסחרי הקטן ליד הבית במודיעין את עמיר בניון. סגירת מעגל של 16 שנים החזירה אותם לעבוד יחד. "ההרגשה הייתה שאחרי כל השנים האלה, אלוהים הפגיש בינינו מחדש וסימן לנו שזה הזמן להתחיל את הדרך המוסיקלית שלנו יחד".
כעת, אחרי המסע המרגש האישי, גרשקוביץ מגישה את השיר הראשון מתוך הפרויקט המשותף עם עמיר בניון.
מילות השיר "לכתוב את הרגש", נכתבו על ידי מנשה נתן, לחן וניהול אמנותי: עמיר בניון, והפקה מוזיקלית: אודי תורג'מן.