עמיעד טאוב, חבר מועצת העיר מודיעין – מכבים – רעות, המשמש גם כמשנה לראש העירייה ומחזיק תיק השירותים החברתיים, מוכר כאיש ציבור פעלתן, אבל ספק אם רבים יודעים כי בזמנו הפנוי הוא גם אוהב מאוד לכתוב סיפורים.
1 צפייה בגלריה
עמיעד טאוב
עמיעד טאוב
עמיעד טאוב
(צילום: עט מודיעין)
במהלך השבוע שעבר השיק טאוב, שביום יום מכהן כמנכ"ל משרד הדיגיטל 'עט תקשורת' וכמי שעומד בראש עמותת 'אופק חזרה לחיים' העוסקת בקידום תחומי הבריאות והרווחה בישראל, ספר חדש בשם 'קסם אישי' המוגדר "כספר ילדים חברתי וחדשני", המתאר את עולמם של ילדים המתמודדים עם אתגרים במהלך חייהם.
מטרת הספר, מדגיש טאוב, היא "להנגיש את העובדה כי לכל אדם יש אתגרים וכי הדרך שבה הוא מתמודד איתם היא הקובעת את מהלך חייו".
הספר מביא את סיפוריהם של מספר ילדים הנדרשים להתמודד עם אתגרים שונים, למשל ילד בשם יהל המתמודד עם העובדה כי הוא אלרגי ועובדה זו משפיעה על חייו, ילדה בשם שירה המתמודדת עם בעיות משקל, סתיו המתמודדת עם ביישנות ונועה המתמודדת עם אהבה גדולה לממתקים הגורמים לה לבעיות בשיניים.
קראו גם:
כל פרק בספר מוקדש לאתגר אחר בו עשויים להיתקל ילדים ובכל סיפור מאיר הסופר את האתגרים שלעיתים הילדים עצמם, מאחר והם צעירים, מתקשים להבין.
את הספר הנוכחי הקדיש טאוב לחמשת ילדיו ואל ההקדשה הוא צירף משפט מהספר פיטר פן שחיבר ג'יימס מתיו ברי: "הרגע שבו אתה מפקפק ביכולת שלך לעוף הוא הרגע בו אתה מאבד לנצח את היכולת לעשות את זה".
"המטרה של כתיבת 'קסם אישי' היתה להטמיע בתודעה, כבר בגילאים הצעירים, כי כולנו שווים ומתמודדים עם אתגרים שונים, כמו גם להבליט את כוחה של המילה הכתובה והמדוברת וכמובן שלקדם אהבה וקבלה עצמית".
את הספר שכתב טאוב איירה תהילה גולדברג וערכו המשוררת חלי טל שלם והסופרת, ד"ר רחל אברהם איתן – וקטע השיר בסיפור על הילד יהל נכתב ביחד עם נעמה קציר שמואלי, יו"ר ארגון הילדים האלרגיים בישראל.
לעדכונים - חדשות מודיעין