בימים אלה עלתה לאוויר החנות המקוונת של "חלום ילדות" בקונספט חדש. האתר מציע מינוי ל"קופסא מהספרים", קופסה מהודרת הנשלחת מדי חודש עד לבית. כל קופסה כוללת ספרים איכותיים, משחק או בובה המתאימים לסיפורים ולדמויות בספרים, ערכת אמנות ליצירה וטיפים והמלצות לשיח, משחק ופעילות משותפת עם הילדים.
מי שאחראית לכל זה היא איריס לאביוד־מימון, תושבת מכבים ואמא לשלושה, שפתחה לאחרונה את אתר "קופסא מהספרים" במקום החנות 'חלום ילדות' שנסגרה לפני כמה שנים.
2 צפייה בגלריה
איריס לאביוד־מימון
איריס לאביוד־מימון
איריס לאביוד־מימון
(צילום: פרטי)
"מאז שאני זוכרת את עצמי ספרים, סיפורים ודמיון הם חלק בלתי נפרד ממני ומעולמי", היא אומרת. "אני מאמינה בכל ליבי שאנשים מצליחים במה שהם הכי אוהבים. הקמתי חנות קסומה לספרי ילדים במכבים שנקראה 'חלום ילדות', שהיתה בית לכל הספרים הטובים והמיוחדים וכמובן ליוצרים מאחורי הספרים. אחרי שנים, כשהחנות נסגרה, אנשים שיתפו אותי וסיפרו לי על האכזבה של הילדים שעוברים ליד החנות, מחפשים את 'חלום ילדות' ולא מבינים מה קרה, וזה עשה לי חור בבטן. במקום להתעצב ולהצטער החלטתי להתמקד בעשייה מחודשת, מתוך ידיעה והבנה שהחלום לא נעלם, הוא פשוט משנה צורה".
צורתו החדשה של חלומה של לאביוד־מימון היא "קופסא מהספרים". "הקופסה מרגשת ומפתיעה בכל פעם מחדש ומזמינה את ההורים ליצור זמן איכות עם הילדים ולייצר זיכרונות ילדות שיוכלו להתרפק עליהם לעד", היא מסבירה. "ב'קופסא מהספרים' ארזתי עבורם את כל הקסם והחלומות שהיו בחנות 'חלום ילדות'.
2 צפייה בגלריה
"זמן איכות". ערכת 'קופסא מהספרים'
"זמן איכות". ערכת 'קופסא מהספרים'
"זמן איכות". ערכת 'קופסא מהספרים'
(צילום: פרטי)
"ולמי שלא הכיר את הספרים האיכותיים, המשחקים, הבובות, ערכות היצירה הייחודיות ושלל הטיפים וההמלצות ממני לשיח ופעילויות מתוך הסיפורים, עכשיו יש לו הזדמנות. החזון שלי הוא שכל ילד בעולם, אפילו בכפרים הנידחים שבאפריקה, יכירו ספרים וסיפורים ויוכלו לעוף בדמיון ולהעשיר את עולמם, יחוו את הקסם שיש בעולם הסיפורים והספרים, יאמינו בעצמם וידעו כי אין גבול למה שניתן לחלום, וכמו שאין גבול לחלומות כך גם אין גבול ליצירה, ובספרים כל הקסם קורה, או אם תרצו קורא".
כמו כן בכל קניית מינוי ל"קופסא מהספרים" ייתרם ספר למחלקת ילדים באחד מבתי החולים ברחבי הארץ. הילדים שקנו את המינוי יקבלו את אות 'קראתי – השפעתי!'.