טרגדיה: אבי (אברהם) וינברג מנהל הלוגיסטיקה של ארגון ידידים - ארגון המספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות, הוא ההרוג בתאונה הקטלנית מוקדם יותר היום (ראשון) בכביש 443.
2 צפייה בגלריה
אבי וינברג ז"ל
אבי וינברג ז"ל
אבי וינברג ז"ל
(צילום: פרטי)
וינברג, שהתחתן לפני חודשיים היה בדרך לסייע לאדם במצוקה, ונהרג בתאונה עם מעורבות משאית. אורן כהן חובש באיחוד הצלה סיפר: "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל". וינברג ז"ל היה בן 25 שנה במותו.
מארגון ידידים נמסר: "המומים ומזועזעים, בצער רב ובלב כבד, בבכייה מרה וקשה, אנו מודיעים על פטירתו בחטף של הנשמה הגבוהה, הנפש החיה והשמחה, שכל מהותו חסד ונתינה לזולת, עלם החמודות, איש רב הפעלים, אברהם וינברג ז"ל מנהל אגף הלוגיסטיקה בארגון ידידים ומתנדב בכל נפשו וגופו בסיוע לאחרים יומם ולילה, שנקטף מעמנו בטרם עת.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: דוברות איחוד והצלה)
"אברהם, המכונה בפי כל - אברומי או אבי, היה מלא בשמחת חיים והתעסק בכל מאודו בלעזור ולסייע לזולת. שעות, ימים, שבועות, חודשים ושנים הוא נתן מעצמו על מנת לתת ככל שנצרך כדי שיהיה טוב לשני. היום בשעות הצהריים רכב אברומי על אופנועו בכביש 443, כנראה בדרך לעוד סיוע וחסד, כאשר תאונה עם משאית שנסעה בסמוך גדעה את חייו ברגע. משפחת ארגון ידידים תומכת ומלווה את משפחתו של אבי ברגעים קשים אלו".